Dit komt door dat de originele voetsteun naar mijn mening iets te ver naar achter is geplaatst.
Daarom heb ik een van aluminium traanplaat een nieuwe geplooid zodat je als bijrijder de benen lekker kan strekken.
Gr

Heb ook gewoon de originele steun verwijderd en de gaten gedicht met RVS boutjes en een beetje kit ertussen. Handig om bolkopboutjes te nemen zodat je er niet met je schoenen achter blijft hangen.Pipo schreef:Waarom heb je niet gewoon de originele steun verwijderd en een tapijt in de plaats gelegd?
Met wat heb je de 6 gaten van de originele steun in de vloerplaat dichtgemaakt?
Volgens mij gaat RVS en aluminium niet samen....... Er onstaat elektrolyse tussen deze twee materialen. Ik zou hier aluminium boutjes/schroefjes inzetten.Emiele schreef:
Heb ook gewoon de originele steun verwijderd en de gaten gedicht met RVS boutjes en een beetje kit ertussen. Handig om bolkopboutjes te nemen zodat je er niet met je schoenen achter blijft hangen.
Emile
Officieel heb je gelijk, maar in de praktijk valt het erg mee.Matsuru schreef: Volgens mij gaat RVS en aluminium niet samen....... Er onstaat elektrolyse tussen deze twee materialen. Ik zou hier aluminium boutjes/schroefjes inzetten.