Heb een laptimer waarmee je o.a. de 200 meter en/of 400 meter kunt meten. Zal dan ergens op een achteraf gelegen weg moeten gebeuren.
Iemand interesse kunnen we misschien dan ook met meerdere afspreken.Gebruikten we altijd voor de ronde tijden met karten.
SteV6 schreef:En zeker geen tijden en locaties openlijk op het forum bespreken! Je weet nooit wie er allemaal meelezen.
SteV6
Misschien een idee om een forumdeel te maken voor de echte die-hards hier op het forum, waar we over dit soort dingen (maar ook over garantiegevallen e.d.) kunnen praten. Dus dat die leden een speciaal forumdeel inkunnen waar "de rest" niet inkan? Op gummen.org heb je bv ook zo'n apart forumdeel.
Die-hards zijn dan de mensen die je altijd op de bijeenkomsten ziet bv...
Ik laat alleen even een proefballonnetje op, we kunnen het gewoon hebben over de voor en nadelen, of dat het idee gewoon helemaal suckt
Volgens mij is het vrij eenvoudig om uit de totale gebruikerslijst een mannetje of 30 te vissen die nu toch wel goede bekenden zijn geworden.
Er zal toch niet veel gepost worden dan in dat andere forumdeel, en daar moeten we zelf ook gewoon over waken
jans schreef:hoe zit het met 215 leden,en een stuk of 50 speedsters.
Het is toch ''DE SPEEDSTER CLUB''
Als je een met wachtwoord beveiligde sectie zou maken is het geen slecht idee die te beperken tot leden die je in levende lijve hebt kunnen checken op meetings. Maar ik vrees dat het oprichten van zo'n sectie de buitenstaanders gaat laten denken dat daar dan weer uiterst illegale zaken besproken worden
Ach, ik vind dit openbare karakter van de club wel oke. Zo kan iedereen eens kijken of de speedster wel wat voor hun is. Dat je dan lid kan worden is gewoon handig omdat je dan allerlei funkties kan gebruiken (pb/laatste berichten checken/enz).
Maar er mag wel 1 plekje zijn vind ik waar de echte speedstereigenaren over "geheime" zaken kunnen lummelen .
Je zou bv toegelaten kunnen worden als je een scannetje van je kentekenbewijs naar 1 van de moderators stuurt. Jaja, weer meer werk voor Mark en Piet, daarom moeten zij er het wel 100% mee eens zijn, bij lichte twijfel mag het idee zo de prullenbak in hoor.
Pipo schreef:Maar ik vrees dat het oprichten van zo'n sectie de buitenstaanders gaat laten denken dat daar dan weer uiterst illegale zaken besproken worden
Ik zie niet echt een probleem, iedereen mag denken watie wil, en ik stoor mij daar eigenlijk nooit aan. Als je zelf maar beter weet toch?
Tja, het probleem is een beetje hoe we dat regelen en hoe er bepaald wordt ie er wel of niet bij zoiets kan komen. 100% dicht krijg je zoiets toch niet helaas...
Als ik jullie was zou ik dan toch voor de optie gaan dat men IRL met zijn speedster door één van de leden bekend moet zijn, andere opties met papieren opsturen etc is allemaal geklungel, en er woont altijd wel een lid in je buurt, waar je ff langs kunt wippen voor kennismaken en een bak koffie.
En komen er nog veel bij denk je buiten het huidige vaste clubje om het zijn nu ook vaak dezelfde die je op de meetings ziet komen.
Mocht iemand erbij zitten en je hoort en ziet hem een tijdje één of twee maanden niet kun je de optie weer uitzetten.
Maik schreef:Nee nee nee nee Marcel, je MOET WEL EEN SPEEDSTER HEBBEN!
Dus een scan maken van je kentekenbewijsen emailen.... kleine moeite toch?
Dat zeg ik toch ook !!! heb hier nog dire copietjes liggen van kentekenbewijzen, no problem om die te mailen dus , alleen iemand van jullie die mij en een speedster nu in het echt ziet wordt wat lastiger.......snappie (niet de krokodil)
aha, ahum, ik heb over een paar woordjes gelezen van jou, sorry
Ik dacht dat je bedoelde dat de mensen alleen bekend moesten zijn, maar dat gaat niet gebeuren natuurlijk
Ik weet nog een goede "toelatingseis": de persoon in kwestie moet minstens 4 van de 7 dagen in de week witte sokken dragen (afgelopen zaterdag ook weer gemerkt dat de echte die-hards niet zonder kunnen ).