sprint neting

Alles over turbos, luchtfilters e.d.
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

sprint neting

Bericht door jans »

Heb een laptimer waarmee je o.a. de 200 meter en/of 400 meter kunt meten. Zal dan ergens op een achteraf gelegen weg moeten gebeuren.
Iemand interesse :?: kunnen we misschien dan ook met meerdere afspreken.Gebruikten we altijd voor de ronde tijden met karten.
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

He daar ben ik bij.

Een industrieterrein in aanbouw met een schoon stuk asfalt moet te gebruiken zijn, mits er niet te veel auto's op afkomen.

En zeker geen tijden en locaties openlijk op het forum bespreken! Je weet nooit wie er allemaal meelezen.

SteV6
S4 Avant
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

SteV6 schreef:En zeker geen tijden en locaties openlijk op het forum bespreken! Je weet nooit wie er allemaal meelezen.
SteV6
Misschien een idee om een forumdeel te maken voor de echte die-hards hier op het forum, waar we over dit soort dingen (maar ook over garantiegevallen e.d.) kunnen praten. Dus dat die leden een speciaal forumdeel inkunnen waar "de rest" niet inkan? Op gummen.org heb je bv ook zo'n apart forumdeel.

Die-hards zijn dan de mensen die je altijd op de bijeenkomsten ziet bv...
Afbeelding
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Pieeeeeeet ''Maaaaaaark doe iets :idea:
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

Dat hebben ze op 't Duitse forum ook. Alleen moet je daar E 25,- per jaar voor betalen om toegang te krijgen :shock:

En een club in een club :roll: , ik weet het niet. Dat is inderdaad iets voor Piet en Mark om te beslissen.

SteV6
S4 Avant
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Ik laat alleen even een proefballonnetje op, we kunnen het gewoon hebben over de voor en nadelen, of dat het idee gewoon helemaal suckt :)
Volgens mij is het vrij eenvoudig om uit de totale gebruikerslijst een mannetje of 30 te vissen die nu toch wel goede bekenden zijn geworden.
Er zal toch niet veel gepost worden dan in dat andere forumdeel, en daar moeten we zelf ook gewoon over waken :idea:
Afbeelding
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

hoe zit het met 215 leden,en een stuk of 50 speedsters.
Het is toch ''DE SPEEDSTER CLUB''
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door Pipo »

jans schreef:hoe zit het met 215 leden,en een stuk of 50 speedsters.
Het is toch ''DE SPEEDSTER CLUB''

Als je een met wachtwoord beveiligde sectie zou maken is het geen slecht idee die te beperken tot leden die je in levende lijve hebt kunnen checken op meetings. Maar ik vrees dat het oprichten van zo'n sectie de buitenstaanders gaat laten denken dat daar dan weer uiterst illegale zaken besproken worden :roll:
A thing of beauty is a joy forever!
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Ach, ik vind dit openbare karakter van de club wel oke. Zo kan iedereen eens kijken of de speedster wel wat voor hun is. Dat je dan lid kan worden is gewoon handig omdat je dan allerlei funkties kan gebruiken (pb/laatste berichten checken/enz).
Maar er mag wel 1 plekje zijn vind ik waar de echte speedstereigenaren over "geheime" zaken kunnen lummelen :) .
Je zou bv toegelaten kunnen worden als je een scannetje van je kentekenbewijs naar 1 van de moderators stuurt. Jaja, weer meer werk voor Mark en Piet, daarom moeten zij er het wel 100% mee eens zijn, bij lichte twijfel mag het idee zo de prullenbak in hoor.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Pipo schreef:Maar ik vrees dat het oprichten van zo'n sectie de buitenstaanders gaat laten denken dat daar dan weer uiterst illegale zaken besproken worden :roll:
Ik zie niet echt een probleem, iedereen mag denken watie wil, en ik stoor mij daar eigenlijk nooit aan. Als je zelf maar beter weet toch?
Afbeelding
Gebruikersavatar
markv
Beheerder
Berichten: 1541
Lid geworden op: 28 nov 2004 19:31
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Bericht door markv »

Tja, het probleem is een beetje hoe we dat regelen en hoe er bepaald wordt ie er wel of niet bij zoiets kan komen. 100% dicht krijg je zoiets toch niet helaas...

Mark
C30-94@0.55bar
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Als ik jullie was zou ik dan toch voor de optie gaan dat men IRL met zijn speedster door één van de leden bekend moet zijn, andere opties met papieren opsturen etc is allemaal geklungel, en er woont altijd wel een lid in je buurt, waar je ff langs kunt wippen voor kennismaken en een bak koffie.

En komen er nog veel bij denk je buiten het huidige vaste clubje om :?: het zijn nu ook vaak dezelfde die je op de meetings ziet komen.

Mocht iemand erbij zitten en je hoort en ziet hem een tijdje één of twee maanden niet kun je de optie weer uitzetten.
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Nee nee nee nee Marcel, je MOET WEL EEN SPEEDSTER HEBBEN! :lol:
Dus een scan maken van je kentekenbewijsen emailen.... kleine moeite toch? :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Maik schreef:Nee nee nee nee Marcel, je MOET WEL EEN SPEEDSTER HEBBEN! :lol:
Dus een scan maken van je kentekenbewijsen emailen.... kleine moeite toch? :wink:
Dat zeg ik toch ook !!! heb hier nog dire copietjes liggen van kentekenbewijzen, no problem om die te mailen dus :P , alleen iemand van jullie die mij en een speedster nu in het echt ziet wordt wat lastiger.......snappie (niet de krokodil)
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

aha, ahum, ik heb over een paar woordjes gelezen van jou, sorry :P
Ik dacht dat je bedoelde dat de mensen alleen bekend moesten zijn, maar dat gaat niet gebeuren natuurlijk 8)
Ik weet nog een goede "toelatingseis": de persoon in kwestie moet minstens 4 van de 7 dagen in de week witte sokken dragen (afgelopen zaterdag ook weer gemerkt dat de echte die-hards niet zonder kunnen :lol: ).
Afbeelding
Plaats reactie