Lenterit 9 april as. door het Groene Hart
Lenterit 9 april as. door het Groene Hart
Beste collegae autoliefhebbers,
De Lions-club Mijdrecht-Wilnis nodigt ons uit voor deelname aan hun inmiddels befaamde Lenterit die dit jaar op 9 april as. wordt gehouden.
Zij verwachten maximaal 100 auto’s aan de start en zij zullen deelname door ons enorm op prijs stellen.
De inschrijfkosten voor routeboek (Bolletje-Pijltje) consumptie ed. bedraagt € 20,00 per auto en bij voorinschrijving € 15,00 per auto.
Digitaal aanmelden kan bij: lenterit@prworks.nl
De opbrengsten van de inschrijfgelden en sponsorgelden worden geschonken aan de Stichting Hulphond, zodat zij wederom een hond kunnen opleiden voor een hulpbehoevende.
We starten om 13.00 uur in Mijdrecht en de Finish/Prijsuitreiking zal om 17.00 uur plaatsvinden in …………..?.
De 1e , 2e en 3e prijs zijn ook gesponsord t.w.: Zeefdruk Herman Brood, Weekend Landal GreenPark en Diner voor 2 in Bilderberghotel, dus de moeite waard!
Wij heten jullie van harte welkom.
Met vriendelijke groet,
Huub L. Kluijtmans
Lions Mijdrecht-Wilnis
Medeorganisator Lions Lenterit
De Lions-club Mijdrecht-Wilnis nodigt ons uit voor deelname aan hun inmiddels befaamde Lenterit die dit jaar op 9 april as. wordt gehouden.
Zij verwachten maximaal 100 auto’s aan de start en zij zullen deelname door ons enorm op prijs stellen.
De inschrijfkosten voor routeboek (Bolletje-Pijltje) consumptie ed. bedraagt € 20,00 per auto en bij voorinschrijving € 15,00 per auto.
Digitaal aanmelden kan bij: lenterit@prworks.nl
De opbrengsten van de inschrijfgelden en sponsorgelden worden geschonken aan de Stichting Hulphond, zodat zij wederom een hond kunnen opleiden voor een hulpbehoevende.
We starten om 13.00 uur in Mijdrecht en de Finish/Prijsuitreiking zal om 17.00 uur plaatsvinden in …………..?.
De 1e , 2e en 3e prijs zijn ook gesponsord t.w.: Zeefdruk Herman Brood, Weekend Landal GreenPark en Diner voor 2 in Bilderberghotel, dus de moeite waard!
Wij heten jullie van harte welkom.
Met vriendelijke groet,
Huub L. Kluijtmans
Lions Mijdrecht-Wilnis
Medeorganisator Lions Lenterit
- staf 3266
- Nieuw lid
- Contacteer:
LENTERIT
De BELGIUM OPEL SPEEDSTER CLUB zal ook aanwezig zijn , maar wij weten voorlopig nog niet met hoeveel.
We zouden mischien beter kunnen afspreken om er samen toe te komen .
Vele groeten staf
We zouden mischien beter kunnen afspreken om er samen toe te komen .
Vele groeten staf
Voorzitter BELGIUM OPEL SPEEDSTER CLUB & BELGIUM OLDIES SPECIAL CLUB
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Ik heb er 1 keer een groep van gehad in het restaurant met roadsters en ja, dan spreek je wel over de, hoe zeg ik dat netjes:
Niet het gemiddelde speedsterpubliek.... Beetje Pieter-Hendrik, Frederik-ronald....
Maar goed dat zegt niets over deze club, voor ik me weer ergens in een zware discusiie praat!
Maar ik ga alleen mee als er meer van ons gaan, alleen of met twee of drie auto's zie ik het niet zitten... Gezien mijn ervaringen!(ja er zijn er meer geweest, maar zonder auto!)...
Niet het gemiddelde speedsterpubliek.... Beetje Pieter-Hendrik, Frederik-ronald....

Maar goed dat zegt niets over deze club, voor ik me weer ergens in een zware discusiie praat!

Maar ik ga alleen mee als er meer van ons gaan, alleen of met twee of drie auto's zie ik het niet zitten... Gezien mijn ervaringen!(ja er zijn er meer geweest, maar zonder auto!)...
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon