Te koop Speedster 2,2 in nieuwstaat.
Te koop Speedster 2,2 in nieuwstaat.
Eventueel te koop ( bij te lage biedingen hou ik hem zelf ) Speedster 2,2.
BJ 2002
Kleur: Zilver metallic
Km.st: 18500
Net verse olie + een nieuwe APK ( geldig tot 04-2007 ) bij Opel dealer gekregen.
Alle boekjes erbij.
Accessoires: Zwart lederen bekleding, Radio CD, Jewel pakket, Komo-Tec sportuitlaat, K&N luchtfilter.
Modificaties / verbeteringen uitgevoerd op garantie: ABS-unit vervangen, Airbag vervangen, Distributieketting vervangen, 2 Koplampunits vervangen, 1 achterlichtunit vervangen, Dashboard bovenkant vervangen, Dashboardafdekplaat vervangen.
Geen krasjes / schade of iets dergelijks, lak is in nieuwstaat (op heel lichte steenslag aan de voorkant na )
Auto is / wordt alleen bij droog weer bereden voor toeristische uitjes ( dus geen circuitgebruik of iets dergelijks ) en is altijd garage gestald.
Dus gewoon een perfecte speedster die waarschijnlijk beter en netter is als een fabrieksnieuwe.
Vraagprijs: 22950 Euro
Groeten,
Dirk
BJ 2002
Kleur: Zilver metallic
Km.st: 18500
Net verse olie + een nieuwe APK ( geldig tot 04-2007 ) bij Opel dealer gekregen.
Alle boekjes erbij.
Accessoires: Zwart lederen bekleding, Radio CD, Jewel pakket, Komo-Tec sportuitlaat, K&N luchtfilter.
Modificaties / verbeteringen uitgevoerd op garantie: ABS-unit vervangen, Airbag vervangen, Distributieketting vervangen, 2 Koplampunits vervangen, 1 achterlichtunit vervangen, Dashboard bovenkant vervangen, Dashboardafdekplaat vervangen.
Geen krasjes / schade of iets dergelijks, lak is in nieuwstaat (op heel lichte steenslag aan de voorkant na )
Auto is / wordt alleen bij droog weer bereden voor toeristische uitjes ( dus geen circuitgebruik of iets dergelijks ) en is altijd garage gestald.
Dus gewoon een perfecte speedster die waarschijnlijk beter en netter is als een fabrieksnieuwe.
Vraagprijs: 22950 Euro
Groeten,
Dirk
Laatst gewijzigd door Dirk666 op 07 mei 2006 19:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- paul
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Hè Dirk,
Ga je 'm toch wegdoen
Ik had al een hele tijd niets van je gehoord of gezien,
dus ik dacht eigenlijk dat je 'm al verkocht had.
De zwarte Sub goed bevallen tot nu toe
en is dat de reden dat
je de Speedster nu toch maar wegdoet??
In ieder geval succes met de verkoop. En ja, hij zag er
inderdaad smetteloos uit, de laatste keer
Groeten
Paul
Ga je 'm toch wegdoen

Ik had al een hele tijd niets van je gehoord of gezien,
dus ik dacht eigenlijk dat je 'm al verkocht had.
De zwarte Sub goed bevallen tot nu toe

je de Speedster nu toch maar wegdoet??
In ieder geval succes met de verkoop. En ja, hij zag er
inderdaad smetteloos uit, de laatste keer

Groeten
Paul
Cars are fun and without fun, life is nothing.
@Paul,
De Sub gaat als een raket, zit ondertussen een compleet open uitlaat onder met een verslavende
boxersound
Wat de speedster betreft ben ik inderdaad aan het denken om deze te verkopen en hiervoor een Nissan 350Z voor in de plaats te nemen.
Mijn vrouw bevalt het rijden met de speedster niet zo geweldig en zij heeft liever een wat comfortabelere auto voor de langere toertjes met z,n tweeën.
Helaas heb ik maar plaats voor 1 auto in de garage want anders had ik zeker niet overwogen om de speedster te verkopen want het blijft natuurlijk wel een unieke auto met een toekomstige klassiekerstatus.
@Jans,
Mooi bod
zo kan ik in ieder geval aan mijn vrouw laten zien dat het niet verantwoord is om de speedster te verkopen en ik wel verplicht ben om hem te houden.
@Marcel,
Ook voor dit bod kan ik nog makkelijk de boot afhouden bij mijn vrouw.
En moet jij niet in de schuur zijn om je nieuwe auto te gaan afbouwen
Groeten,
Dirk
De Sub gaat als een raket, zit ondertussen een compleet open uitlaat onder met een verslavende

Wat de speedster betreft ben ik inderdaad aan het denken om deze te verkopen en hiervoor een Nissan 350Z voor in de plaats te nemen.
Mijn vrouw bevalt het rijden met de speedster niet zo geweldig en zij heeft liever een wat comfortabelere auto voor de langere toertjes met z,n tweeën.
Helaas heb ik maar plaats voor 1 auto in de garage want anders had ik zeker niet overwogen om de speedster te verkopen want het blijft natuurlijk wel een unieke auto met een toekomstige klassiekerstatus.
@Jans,

@Marcel,
En moet jij niet in de schuur zijn om je nieuwe auto te gaan afbouwen

Groeten,
Dirk
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Helaas nog nietDirk666 schreef: @Marcel,
En moet jij niet in de schuur zijn om je nieuwe auto te gaan afbouwen![]()
![]()
Groeten,
Dirk

Haha maar de zon begint te schijnen......dus de zin in een Cabrio ook

Hier nog even een foto van de speedster, de middenbalk met het opel logo is er ondertussen uit.
@Marcel
Ik heb ook eens met een Smart Roadster gereden is inderdaad een grappige auto en voor een beetje rondtoeren echt leuk.
Maar eerlijk gezegd zijn ze voor het gebodene toch te duur, maar als je voor een leuk prijsje kan toeslaan wordt het natuurlijk een ander verhaal.
Groeten,
Dirk
@Marcel
Ik heb ook eens met een Smart Roadster gereden is inderdaad een grappige auto en voor een beetje rondtoeren echt leuk.
Maar eerlijk gezegd zijn ze voor het gebodene toch te duur, maar als je voor een leuk prijsje kan toeslaan wordt het natuurlijk een ander verhaal.
Groeten,
Dirk
- Marcel
- Contacteer:
Ja dat is het voordeel als je particulier kunt kopen, die moeten er op ene gegeven moment vanaf en de handel geeft geen ruk......zo heb ik mijn 1e speedster ook gekochtDirk666 schreef:Hier nog even een foto van de speedster, de middenbalk met het opel logo is er ondertussen uit.
@Marcel
Groeten,
Dirk

- stevenflappy
- Contacteer:
Dan kan je ook een Speedster turbo kopen als je dat zoekt... Beetje poetsen, niet te hard door een bocht, enz, enz en natuurlijk vooral voor de wat vrouwelijkere mannenMaik schreef:
Ik denk dat je met een corvette of 350Z ook wel wat lol zal hebben trouwens, al zijn het natuurlijk wel alle twee dameskappersauto's!![]()