2e paasdag mini mini mini meeting
2e paasdag mini mini mini meeting
Jan en ik gaan morgen even een drankje drinken in Hardewijk.
Wie er zin heeft is welkom, 13 uur centrum.
Je kan ook bellen als je ons niet ziet 06-52616386.
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Re: 2e paasdag mini mini mini meeting
als jullie een ritje achterhoek nemen , sluit ik me daar wel aanvan dijk schreef:Jan en ik gaan morgen even een drankje drinken in Hardewijk.

Was een beetje op niks af aan het rondrijden en was ineens in Zeewolde en dacht "ff kijken of de jongens er nog zijn.." En jawel 
Had helaas dus niet het tel.nr. bij me
Was wel weer een heerlijke dag om te rijden, jammer dat het zo druk was her en der. Enneh: hadden jullie niet even kunnen zeggen dat die boulevard in een rondje liep? Ik zat eerst te gniffelen dat het daar stil stond en ik lekker kon doorrijden, totdat ik bij de rotonde met 1 afslag kwam en fijn achteraan kon sluiten, hehehe.
Heb daarna nog een tijdje lopen spelerijden met een Engelse Boxter S met een vrouwelijke bestuurster, maar toen ze me naar een parkeerplek probeerde te sturen, ben ik er toch maar vandoor gegaan
Het aanbod voor de Kogel blijft hopelijk staan, Jan?

Had helaas dus niet het tel.nr. bij me
Was wel weer een heerlijke dag om te rijden, jammer dat het zo druk was her en der. Enneh: hadden jullie niet even kunnen zeggen dat die boulevard in een rondje liep? Ik zat eerst te gniffelen dat het daar stil stond en ik lekker kon doorrijden, totdat ik bij de rotonde met 1 afslag kwam en fijn achteraan kon sluiten, hehehe.
Heb daarna nog een tijdje lopen spelerijden met een Engelse Boxter S met een vrouwelijke bestuurster, maar toen ze me naar een parkeerplek probeerde te sturen, ben ik er toch maar vandoor gegaan

Het aanbod voor de Kogel blijft hopelijk staan, Jan?

- stevenflappy
- Contacteer:
- stevenflappy
- Contacteer: