BMC-Air Filter Waaooooob
- Pascal
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
BMC-Air Filter Waaooooob
Ik heb net het BMC-luchtfilter gemonteerd, voorlopig heb ik het op de originele snorkel geplaatst, Dit is het zelfde filter als Markv en misschien nog vele andere.
Ben net terug van testritje en wat mooi dat geluid, waaoooob tussen de 3000-5000 toeren, dit is een mooie aanvulling op het lage geluid van mijn eindemper. echt een aanrader.
Ik had al een aangepaste airbox dus een tweede gat erin, maar dit is toch nog wat anders.
Op de foto zie hem nog zonder aanzuig buis maar tijdens de testrit zat deze er wel op.
Ben net terug van testritje en wat mooi dat geluid, waaoooob tussen de 3000-5000 toeren, dit is een mooie aanvulling op het lage geluid van mijn eindemper. echt een aanrader.
Ik had al een aangepaste airbox dus een tweede gat erin, maar dit is toch nog wat anders.
Op de foto zie hem nog zonder aanzuig buis maar tijdens de testrit zat deze er wel op.
- Bijlagen
-
- bmc-filter.jpg (100.72 KiB) 7761 keer bekeken
markv schreef:Scheelt overgens nog redelijk in geluid zonder aanzuigbuis. Bij mij is ie er een keertje afgevallen. Hoef je niet over te twijfelen, hoor je direct
Groeten,
Mark

bedoel je de aanzuigbuis die bij de bmc bijgeleverd zit??
en @ pascal, ga je nog een aanzuigbuis van bv aluminium plaatsen? want dat lijkt me ook wat meer geluid te geven.,
ik denk van wel, en krijg midden volgende week mijn handgemaakte rvs aanzuigbuis binnenPascal schreef:Dat is nou net de vraag of een aluminium buis extra geluid zal geven, en of ik extra werk in het maken van deze buis moet steken daar ik waarschijnlijk toch voor en kompressor kit ga. dan heb ik niets meer aan deze buis.
Gr. Pascal

zal direct foto's maken en verschil in voor en na posten..
gr marcel
Yup. Ga er nog een andere op plaatsen die je wat beter vast kan zetten.marcel85 schreef:markv schreef:Scheelt overgens nog redelijk in geluid zonder aanzuigbuis. Bij mij is ie er een keertje afgevallen. Hoef je niet over te twijfelen, hoor je direct
Groeten,
Mark![]()
![]()
Mark
C30-94@0.55bar
dus je wil van je huidige bmc filter af?markv schreef:Yup. Ga er nog een andere op plaatsen die je wat beter vast kan zetten.marcel85 schreef:markv schreef:Scheelt overgens nog redelijk in geluid zonder aanzuigbuis. Bij mij is ie er een keertje afgevallen. Hoef je niet over te twijfelen, hoor je direct
Groeten,
Mark![]()
![]()
Mark