Ik ben steeds verliefder geworden op de Opel Speedster. Een gevoel wat jullie ongetwijfeld allemaal kennen.

Maar mijn verliefdheid was eerst gericht op een Lotus Elise. Toen ik er 1 gevonden had (gele MK1) en een proefrit ging maken Bleek ik met mijn 1.92m toch net te lang; mijn knie kwam in de bochten klem te zitten tussen mijn hand op het stuur en de versnellingspook. Maar de Speedster is wellicht een ander verhaal als het gaat om de ruimte. Ik heb hier op het forum ook een thread gelezen hierover, maar de verhalen lopen nogal uiteen. De één is te lang met 1.87m en de ander heeft met 1.95m genoeg ruimte over.
To cut the story short; ik zou graag in een Speedster willen rijden, om aan te voelen of het past en gaat. Ik zal er bij zijn in Oosterhout de 4e. Mocht er iemand geen moeite mee hebben om mij een klein stukje in z’n speedster te laten rijden, dan staat er uiteraard wel wat tegenover. Ik kom met mijn Porsche 928 S4 (manual) 5.0 liter 32V. 320PK, 0-100 in ca. 5,7 sec. Je mag dan uiteraard ook een stukje rijden in de Porsche.
Ik zal er bij zijn bij de speedsterdag, maar zonder speedster (nog)