Ik wil ook een Speedster maar ik weet niet of ik pas

Algemene zaken omtrent onze auto.
André R
Mega lid

Ik wil ook een Speedster maar ik weet niet of ik pas

Bericht door André R »

Ik ben steeds verliefder geworden op de Opel Speedster. Een gevoel wat jullie ongetwijfeld allemaal kennen. :D Maar mijn verliefdheid was eerst gericht op een Lotus Elise. Toen ik er 1 gevonden had (gele MK1) en een proefrit ging maken Bleek ik met mijn 1.92m toch net te lang; mijn knie kwam in de bochten klem te zitten tussen mijn hand op het stuur en de versnellingspook. Maar de Speedster is wellicht een ander verhaal als het gaat om de ruimte. Ik heb hier op het forum ook een thread gelezen hierover, maar de verhalen lopen nogal uiteen. De één is te lang met 1.87m en de ander heeft met 1.95m genoeg ruimte over.

To cut the story short; ik zou graag in een Speedster willen rijden, om aan te voelen of het past en gaat. Ik zal er bij zijn in Oosterhout de 4e. Mocht er iemand geen moeite mee hebben om mij een klein stukje in z’n speedster te laten rijden, dan staat er uiteraard wel wat tegenover. Ik kom met mijn Porsche 928 S4 (manual) 5.0 liter 32V. 320PK, 0-100 in ca. 5,7 sec. Je mag dan uiteraard ook een stukje rijden in de Porsche.

Ik zal er bij zijn bij de speedsterdag, maar zonder speedster (nog)
Laatst gewijzigd door André R op 24 mei 2006 9:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Opel Speedster 2.2 zwart
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

HEB IK AL 8) :lol:
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Ik denk niet dat Oosterhout het een probleem vind als er een potentiele opel-klant komt buurten die dag :wink: maar ik denk dat Piet daar het eindwoord in heeft...
Je kan dan gelijk alle mindere kantjes van de speedster ontdekken, dat zijn er nog best wel een paar :evil: :)
Afbeelding
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje

Bericht door SteV6 »

André R schreef:Ik kom met mijn Porsche 928 S4 (manual) 5.0 liter 32V. 320PK, 0-100 in ca. 5,7 sec. Je mag dan uiteraard ook een stukje rijden in de Porsche.
Heerlijk: een V8! Dat geluid ga je missen in de Speedster ...

Stukje rijden André?!

SteV6
S4 Avant
André R
Mega lid

Bericht door André R »

jans schreef:HEB IK AL 8) :lol:
ehhhh zo van "ohw, heb ik al" van de speurders reklame, of heb je er echt één? Je maakt me wel nieuwsgierig!
Opel Speedster 2.2 zwart
André R
Mega lid

Bericht door André R »

Maik schreef:Ik denk niet dat Oosterhout het een probleem vind als er een potentiele opel-klant komt buurten die dag :wink: maar ik denk dat Piet daar het eindwoord in heeft...
Je kan dan gelijk alle mindere kantjes van de speedster ontdekken, dat zijn er nog best wel een paar :evil: :)
Dat dacht ik eerlijk gezegd ook al, maar ik had even op hun website gekeken en ze hebben niets staan! :cry:
Opel Speedster 2.2 zwart
André R
Mega lid

Bericht door André R »

SteV6 schreef: Heerlijk: een V8! Dat geluid ga je missen in de Speedster ...
SteV6
Dat weet ik gelukkig pas achteraf! 8)
SteV6 schreef: Stukje rijden André?!

SteV6
Da's goed SteV6! Die staat. Hoe herken ik je (en nou niet zeggen "aan die speedster hè!"). Je bent ook liefhebber van de dikkere motoren zie ik! :D
Opel Speedster 2.2 zwart
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

André R schreef:
Maik schreef:Ik denk niet dat Oosterhout het een probleem vind als er een potentiele opel-klant komt buurten die dag :wink: maar ik denk dat Piet daar het eindwoord in heeft...
Dat dacht ik eerlijk gezegd ook al, maar ik had even op hun website gekeken en ze hebben niets staan! :cry:
http://www.opelcentrum.nl/Default.aspx?mID=8&sID=7
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Ze hebben deze als demo

http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=31000

Waarom bel je ze niet.

Wat betreft een demo in een Speedster denk ik niet dat de dummydag daarvoor echt handig is, in ieder geval niet voor het Opel centrum.
Mischien dat iemand van ons jouw aan het einde van de Dummydag wil laten rijden.
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Piet, hij heeft net een ritje van Stephan gebietst :wink:

Stephan rijdt in een kermit-groene-met-glittertjes speedster, de enige met die kleur die dan aanwezig zal zijn. Hemzelf herken je aan zijn achterlijk voorkomen (ook de enige die dag) :mrgreen:
Afbeelding
André R
Mega lid

Bericht door André R »

Leuk demoautootje!
Ik had ze nog niet gebeld omdat ik in de eerste instantie geen speedster op de site had gezien. De speedster die er nu staat is naar mijn smaak iets te nieuw (duur) en te blauw. Ik ga er niet heen als ze niets voor me hebben. Ze zitten niet op testrijders te wachten daar denk ik.
Deze bijeenkomst leek me een ideale gelegenheid om te kijken naar kleuren (ik twijfel tussen zwart, rood, geel en oranje), want zoveel heb ik er nog niet in levenden lijve mogen ontmoeten. En luisteren naar ervaringen van jullie.

Ik had inderdaad een afspraak met Steven. Ik weet niet hoe het programma in elkaar steekt maar ik begrijp van je Piet dat de dummydag niet een ideale gelegenheid zal zijn. Misschien dan toch beter voor me om een andere gelegenheid uit te zoeken.
Opel Speedster 2.2 zwart
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Als je alle kleuren wil zien en gewoon van gedachte wil wisselen dan kan dat prima aan het einde van de dummydag. Het tijdstip ligt nog niet helemaal vast maar ik verwacht dat dit rond 3 uur zal zijn. Zo gauw dit zeker is wordt dit gepost in het andere topic.
André R
Mega lid

Bericht door André R »

Ok, dan hoor ik het wel Piet. Ik zal er zijn.
Opel Speedster 2.2 zwart
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje

Bericht door SteV6 »

André, trek je maar niet te veel aan van Maik. Dat is namelijk de enige gek die met emmer, spons en poetsdoek in de kofferbak naar meetings komt en ook nog witte sokken draagt.

Hij heeft wel gelijk dat ik te herkennen ben aan een groene Speedster met gouden glitters in de lak, LeMans groen.

And there is no substitute for cubic inches, exept more cubic inches :mrgreen:

@ Maik, oppassen hoor, je weet dat een paar krassies genoeg zijn voor een total losss. Dit was je laatste officiele waarschuwing :wink:
(Gelukkig voor jou kan ik veel van je hebben omdat ik weet wie het zegt)

Stephan, alias SteV6
S4 Avant
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Jongens toch :? we gaan toch niet katten hé
Plaats reactie