Nog een keer Zeist?????
Nog een keer Zeist?????
Stem maar 

- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- stevenflappy
- Contacteer:
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Het gaat mij er helemaal niet om dat ik hem dan in het zicht heb omdat ik bang ben dat er wat mee gebeurd hoor (dat weten een aantal mensen hier wel dat ik daar echt niet bang voor ben). Mijn speedster heeft het eerste jaar gewoon dag en nacht buiten in de straat gestaan, tegenover een basisschool
Het is dan gewoon handiger om even een praatje te maken met de auto erbij, zodat je beter kan zien, voelen en ruiken. Het gaat mij natuurlijk om de auto's dan, niet om die saaie praatjes van de eigenaren over de hond, de kat en de kids

Het is dan gewoon handiger om even een praatje te maken met de auto erbij, zodat je beter kan zien, voelen en ruiken. Het gaat mij natuurlijk om de auto's dan, niet om die saaie praatjes van de eigenaren over de hond, de kat en de kids

- stevenflappy
- Contacteer:
- paul
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
....Het is dan gewoon handiger om even een praatje te maken met de auto erbij, zodat je beter kan zien, voelen en ruiken. Het gaat mij natuurlijk om de auto's dan, niet om die saaie praatjes van de eigenaren over de hond, de kat en de kids .....

Groeten,
Paul
Cars are fun and without fun, life is nothing.