Ik ben sinds vanmiddag de "trotse" eigenaar van een nieuw model Speedster: ongeveer 20 cm korter...
Een Volvo trapte nogal hard op de rem en helaas, mijn remweg was te lang
De gehele frontclamp is uit elkaar gespat, zag er nogal heftig uit. Er lijken echter geen vitale onderdelen te zijn beschadigd, maar dit weet ik nog niet zeker. Hij is zojuist weggesleept naar Van der Kooij....
Ow, wou morgen juist een paar foto's plaatsen...
Volvo had inderdaad geen schrammetje, dat is wellicht toch wel het grootste nadeel van de Speedster: zelfs bij minimale aanrijdingen kan de schade enorm zijn.
Het goede nieuws is dat er schijnbaar 10 frontclams in de backorder staan, dus die kunnen vrij snel geleverd worden. Maar waarschijnlijk zal ik wel meer onderdelen nodig hebben...
Wat ik misschien nog wel het ergste vind, is dat ik de 31 de Maarten Memorial zou rijden
Menno, ik vind je al een heel aardige gozer maar je moet het niet te gek gaan maken:
1: mijn motorsteunen kapot, die van jou kapot
2: mijn neus moest gemaakt worden wegens mensen die me aanreden en doorreden en ik krijg dan een klapper waarmee dat opgelost is, moet jij het ook weer doen
Rotax schreef:De gehele frontclamp is uit elkaar gespat, zag er nogal heftig uit. Er lijken echter geen vitale onderdelen te zijn beschadigd, maar dit weet ik nog niet zeker. Hij is zojuist weggesleept naar Van der Kooij....
Aaiii Menno
Dat is goed balen zeg.
Als dat allemaal hierboven vervangen moet worden ben ik bang dat je de MM moet missen inderdaad
Succes met de opknapbeurt!