Op visite geweest bij mijn broer op de camping in Burgh Haamstede ipv Renesse. Wel leuk als je auto zo terug zie op internet. Toch wel mooi z'n ORANJE Speedster
Je gaat toch niet met zo'n auto naar de camping.....
Moet ik dan op de fiets gaan of met de klote trein! Allemaal van die domme opmerkingen! Of "jij kan ook niet veel boodschapen mee nemen"!
Ik word daar af en toe zo simpel van. Ik zeg dan altijd dan ik een nog een veeeeeeeeeeeeeel grotere auto heb waar ik wel 36 ton aan boodschappen in kan laden.
Ofuh, je komt er wel moeilijk in he. Ofuh,je komt er lastig uit he. Ofuh je kan niet veel meenemen he. ofuh,heppie geen erko. ofuh,kon er voor dat geld geen electrisch dakje af. ofuh,ik zou hem niet willen hebben. En er zijn er nog veel meer. Wie Kom op even een beetje leven in het Forum blazen.
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Dan zeg je gewoon, ik had eerts zoon auto als jou, maar de buren begonnen te klagen over de rest waarde van hun huis.
Dus heb ik maar een auto gekocht die er wel mooi uit ziet.
speedster schreef:Je gaat toch niet met zo'n auto naar de camping.....
Moet ik dan op de fiets gaan of met de klote trein! Allemaal van die domme opmerkingen! Of "jij kan ook niet veel boodschapen mee nemen"!
Ik word daar af en toe zo simpel van. Ik zeg dan altijd dan ik een nog een veeeeeeeeeeeeeel grotere auto heb waar ik wel 36 ton aan boodschappen in kan laden.