Sinds afgelopen zondag stinkt mijn speedster . Ik kan de geur niet echt thuisbrengen ruikt alsof er iets verbrand is als je met open dak rijd en aan verkeerslichten stilstaat is de geur duidelijk te merken. Nu was ik vandaag weer eventjes gaan rijden en de geur is er nog steeds maar wel in mindere mate. Hij heeft nog maar 1700 km gelopen dus een of andere slijtage zal het wel niet zijn. Ik moet wel zeggen de stank is begonnen nadat mijn kameraad eventjes gereden had terwijl ik er bij zat, hij liet de motor afslaan aan de verkeerslichten en probeerde hem opnieuw te starten met de sleutel natuurlijk in zijn paniekaanval was hij vergeten dat het met de startknop moet en eens hij de speedster terug in beweging kreeg verschakelde hij zich ook nog eens en gaf 3 keer vol gas in neutrale toestand. Ik kan me niet inbeelden dat de stank hierdoor zou komen maar ja het begon toevallig te stinken na dit voorval....iemand enig idee ?
Nee toch niet jans nu je het zegt zijn gezicht kreeg wel verscheidene kleuren ja van rood door de schaamte tot geel van de misselijkheid dus misschien toch