Alweer in Venlo

Algemene zaken omtrent onze auto.
Plaats reactie
hotdog
Lid

Alweer in Venlo

Bericht door hotdog »

Volgens mij zit er in de buurt van Venlo een speedsternest. Tijdje terug in mijn "speedster slechts een illusie" bijdrage al geschreven dat ik een zilveren speedster tegenkwam, eergisteren was het een gele. Daarnaast neem ik regelmatig speedster verschijningen waar in Venlo en niet alleen in mijn natte dromen! Moet er wel bijzeggen dat het vaak Deutsche speedsters sind. (nee, die dus niet in mijn dromen)
vliegen is ook leuk
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door speedster »

Het weekend ben ik ook in de buurt van Venlo. Ik ga naar een meeting in Sevenum. Kom gezellig even langs!
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Duitse Speedsters??!! :shock: Als het maar geen verkennings-groepen zijn, het is immers al weer 60 jaar geleden dat ze wereldleidertje wilde spelen :idea:
hotdog
Lid

Bericht door hotdog »

speedster schreef:Het weekend ben ik ook in de buurt van Venlo. Ik ga naar een meeting in Sevenum. Kom gezellig even langs!
Wat voor meeting is het in Sevenum?

gr
Theo
vliegen is ook leuk
speedster

Bericht door speedster »

Het is een algemene Opel meeting.
Robin
Actief lid

Bericht door Robin »

speedster schreef:Het weekend ben ik ook in de buurt van Venlo. Ik ga naar een meeting in Sevenum. Kom gezellig even langs!
Ga jij daar ieder jaar naartoe Peter, de laatste 2 jaar stond er namelijk een mandarin speedster...omdat ik er ook altijd ben ditmaal spijtig genoeg alleen op zondag wegens voetbal op zaterdag :D
hotdog
Lid

Bericht door hotdog »

Ik neem aan dat deze meeting op de Schatberg is. (recreatiepark)
Ik kom als het ff kan of zaterdag of zondag. Dat weet ik nog niet omdat ik mijn zwager uit Zwitsterland een rondvlucht beloofd heb. En dat hangt dus weer af van het weer.
vliegen is ook leuk
hotdog
Lid

Bericht door hotdog »

Ok, het was dus niet op het recreatiepark maar in een paardenwei. Na 10 euro entree betaald te hebben mochten we een mooie plekje in de modder zoeken. Toen we net wilden uitstappen, hield het op met droog zijn. Dus snel terug in de auto. Toen de regen voorbij was gingen we het terrein verkennen. Veel nieuwe(re) modellen van opel, maar de oldies waren ook redelijk present. We kwamen tot de conclusie dat er maar 4 echt mooie opels aanwezig waren, 3 GT's en 1 oranje Speedster (known as "speedster" op dit forum). Eén GT was natuurlijk die geweldig, fantastisch mooie GT van mij, en een andere GT(cabrio) van mijn duitse GT kennis. Er was nog een rode GT, maar van wie die was weet ik niet. Jammer dat er maar 1 speedster was. Ik zal zo snel mogelijk wat foto's plaatsen, zodra ik achter mijn eigen PC zit :lol: .
vliegen is ook leuk
Robin
Actief lid

Bericht door Robin »

Hotdog ik was er ook, ik ben er ieder jaar in Sevenum en aangezien je al redelijk klaagt van een paardenwei met wat modder :lol: moet je niet teveel naar andere opelmeetings gaan want 'trust me' de beschikbare gras(modder)plaatsen op de manege in kronenberg zijn nog zeer netjes vergelijken met andere meetings. Maar het regende dan wel ook wel echt hard af en toe, als de wei droog is het nagenoeg perfect. En ik heb meer mooie dingen gezien als 3 gt's en 1 speedster :twisted: en de rode gt had natuurlijk de 1ste plaats in de gt klasse hij was zeer mooi maar ook natuurlijk de enigste gt die zich ingeschreven had :).

ps: Speedster aka Peter je huurt zeker jouw plaats op de weide je staat ieder jaar op dezelfde plaats :mrgreen:
speedster

Bericht door speedster »

Leuk je ontmoet te hebben "Hotdog". Je heb inderdaad een mooie GT en je kennis ook. Wel zuinig zijn op z'n mooie auto. Het is net zoals een Speedster een echte auto waar je veel rijplezier mee beleeft. Er stonden wel meer dan 4 mooie auto's vind ik. Maar ja, wat is mooi!

Robin wij hebben inderdaad ieder jaar dezelfde plek en die is voor ons afgezet door het bestuur. Lekker rustig plekje. Het was wel een zwaar weekend. Ben net nuchter. 8)
hotdog
Lid

Bericht door hotdog »

Reed vandaag weer achter een zilveren speedster in Venlo, mit deutschen nummerschild. Jawohl.
vliegen is ook leuk
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Lig jij de hele dag in de struiken speedsters te spotten Hotdog? :wink:
Afbeelding
hotdog
Lid

Bericht door hotdog »

Ja, kijk maar, hoewel het geen speedster is maar die andere mooie opel.
Bijlagen
oktober 2006 044 verkleind.jpg
oktober 2006 044 verkleind.jpg (316.15 KiB) 5228 keer bekeken
vliegen is ook leuk
Gerard

Bericht door Gerard »

Tijdloze auto. :woship: Mooie foto :thumbup:
Heeft alleen nog pet met nr:0672
TorBeest
Actief lid

Bericht door TorBeest »