Terugroep actie speedster
-
- Nieuw lid
Terugroep actie speedster
Hallo,
Ik heb bericht gekregen van de garage dat mijn onderdelen waren binnen gekomen 2 nieuwe achtervelgen en de vacuumleiding van het remsysteem.
Nu beweren ze dat het vervangen van de vacuumleiding 4u zou duren.
Heeft iemand hier al ervaring mee?
Ze willen de speedster een ganse dag om 2 banden en velgen te wisselen wat max 20 min werk is en om de vacuumslag te vervangen.
Ik heb gezegd dat ik dit wel een beetje te veel van het goede vind. En dat ik er gewoon op wil wachten.
Deze ingreep kan toch maar max 2u duren.
Ik heb bericht gekregen van de garage dat mijn onderdelen waren binnen gekomen 2 nieuwe achtervelgen en de vacuumleiding van het remsysteem.
Nu beweren ze dat het vervangen van de vacuumleiding 4u zou duren.
Heeft iemand hier al ervaring mee?
Ze willen de speedster een ganse dag om 2 banden en velgen te wisselen wat max 20 min werk is en om de vacuumslag te vervangen.
Ik heb gezegd dat ik dit wel een beetje te veel van het goede vind. En dat ik er gewoon op wil wachten.
Deze ingreep kan toch maar max 2u duren.
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- Speedfreak
- Mega lid
- Contacteer:
- Ride-aholic
- Actief lid
Hi,
ik heb erbij mogen staan toen de vacuumleiding werd vervangen. Ik weet niet 100% zeker of het verwijderen van de dorpel-bekleding nodig is, maar daardoor gaat het zeker weten sneller. En ze plakken het allemaal weer keurig netjes terug.
Ennuh, Edwin doet dat wel ietskes sneller, maar ja da's dan in Oosterhout..
Greetingz, Peter
ik heb erbij mogen staan toen de vacuumleiding werd vervangen. Ik weet niet 100% zeker of het verwijderen van de dorpel-bekleding nodig is, maar daardoor gaat het zeker weten sneller. En ze plakken het allemaal weer keurig netjes terug.
Ennuh, Edwin doet dat wel ietskes sneller, maar ja da's dan in Oosterhout..
Greetingz, Peter
The only vitamine you need, is speed! #0707
- Ride-aholic
- Actief lid