VXR is niet in Nederland geleverd, was een speciale uitvoering in UK en dat is hun naam voor OPC. Hij had als optie Ohlins en word geleverd op yoko's 048. Het is de meest radicale uitvoering die er van de Speedster standaard geleverd is. Volgens mij alleen in rood en zwart gemaakt en met speciale stoelen a la Exige sport.
Voordeel: enorm race gericht, exclusieve auto, gewone 2.0 turbo motor en in de mooiste kleuren combi: rood-zwart!!!
Nadeel: de ondersteuning van Opel Nederland zal niet top zijn maar dat is met elke Opel
stevenflappy schreef:VXR is niet in Nederland geleverd, was een speciale uitvoering in UK en dat is hun naam voor OPC. Hij had als optie Ohlins en word geleverd op yoko's 048. Het is de meest radicale uitvoering die er van de Speedster standaard geleverd is. Volgens mij alleen in rood en zwart gemaakt en met speciale stoelen a la Exige sport.
Voordeel: enorm race gericht, exclusieve auto, gewone 2.0 turbo motor en in de mooiste kleuren combi: rood-zwart!!!
Nadeel: de ondersteuning van Opel Nederland zal niet top zijn maar dat is met elke Opel
Dus geen echte VXR. (want 2.2 motor / kleuren / prijsstelling)
Dank!!
piet schreef:Hij staat overgeens nu buiten. We hadden van die leuke buitjes in Breda vandaag, het dak wordt in ieder geval goed getest.
Ze hebben er toen 4 of 5 verkocht dacht ik. Wie die andere hebben b.v. de zwarte die ik eigelijk (toen) wou weet ik niet.
Ja en die Speedster kwamen ook weer uit Oosterhout
enige tijd geleden toen ik in Oosterhout was kwam ik iemand in Oosterhout tegen die bij egbers werkt, of misschien wle de eigenaar
Ben vroeger met hem bezig geweest met een MG-F.
Ja, klopt. Oosterhout heeft ze toen bij bevriende dealers neegezet. Zo kon ik mijn Subaru makelijk kwijt en was ik een Speedster rijker. Egbers is tegenwoordig ook Opel dealer.