Het is al ongeveer anderhalve maand geleden dat ik mijn speedster nog eens heb gepoetst en dat voor een turbo , nee eerlijk gezegd is het wel wat schandalig lang vind ik. Normaal doe ik het om de 3 weken of zo...Ik haat nu eenmaal auto's poetsen en dan heb ik ook nog eens 2 zwarte auto's .
Ik vroeg me eigenlijk gewoon af om de hoeveel tijd jullie de speedster of andere auto's poetsen. Is er eigenlijk iemand als eens met de speedster door de carwash gereden . Ik neem wel aan dat Pipo een van de meest maniakale poetsers is en Stevenflappy een van de minst maniakale is.
ps: ik wil hier geen discussie starten tussen poetsers en niet poetsers...ik heb voor beide respect
Zal nooit een auto aan een wasstraat wagen, laat staan mijn Speedster
Normaal was ik hem vlak voor een evenement, wat in de zomer toch al snel op eens in de week neer komt . Poetsen ongeveer drie keer per jaar . Afgelopen seizoen heeft hij helaas te veel bij Vmax gestaan, waar ze hem wassen voor ik hem ophaal
De Corsa die ik heb was ik eens in de twee maanden, wat voor mijn doen eigenlijk erg weinig is... Mijn vorige auto's likte ik zeker eens in de twee weken af en poetste ik eigenlijk net zo regelmatig als mijn Speedster . Gepoetst heb ik de Corsa nu één keer sinds ik hem heb, wat wel echt nodig was
Was mijn speedster ongeveer 1 keer in de 6 weken.
mijn Astra heb ik nog maar één keer gewassen in presies één jaar.
HaHaHa '' en ze noemen ons dan poetsers.
Waarmee poetsen jullie dan? Ik ben opzoek naar een makkelijk uitpoetsbaar en goed poetsmiddel voor een 2.2 niet voor een turbo
Mijn vorige auto ging door de wasstraat. De speedster was ik met de hand en dat doe ik afhankelijk van regen, vliegen en andere troep. Zodra ik de unieke grijs / bruine kleur zat ben dus
In de zomer gaat poets ik em 1 keer in de week (sorry ik hou er gewoon van als een auto strak in zn lak staat) In de winter staat die eenzaam buiten en word die altijd zo goor als wat
simpelweg omdat ik totaal niet ervan hou om in de kou em nog is te gaan wassen...laat staan in de was te zetten.
Ik gebruik altijd turtle wax platinum. Moet toch is een keer die "Turtle Wax® Carnauba Car Wax" proberen, die schijnt ook erg goed te wezen.
Mn velgen gebruik ik nog niets speciaals voor en mn banden gewoon het eerste wat ik kan vinden
poetsen wat is dat? zo iets doe je met een juweeltje dat je lief hebt (dus wel met een speedy) en niet met een gebruiksvoorwerp(mijn karretje nu)
een speedy zou ik 1keer in de week of 2 weken poetsen
speedy wilmeske schreef:poetsen wat is dat? zo iets doe je met een juweeltje dat je lief hebt (dus wel met een speedy) en niet met een gebruiksvoorwerp(mijn karretje nu)
een speedy zou ik 1keer in de week of 2 weken poetsen
Als je het nu al niet doet, hoe moet je het dan jezelf aanleren als je er eindelijk eentje hebt ?
het is niet omdat ik het nu niet doe dat ik het nooit heb gedaan hee ben er zeker van dat de speedy die hier in mijn bezit zal zijn zeker gezien mag worden