Mag het een onsje minder?
- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Mag het een onsje minder?
Jongens ik vind het te ver gaan tegen de Belgen,IK moet er niet meer om lachen.Je mag van mij alles zeggen maar het moet wel humor blijven.De keren dat ik daar geweest ben ,ben ik altijd zeer gastvrij ontvangen enuh dat wil ik graag zo houden.Ik zou er zo kunnen wonen niet overal maar dat heb ik in Nederland ook! Ik zal wel een ouwe lul zijn maar dat moet dan maar.Groet
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
Wijze woorden van een wijze oude lul.....grapje
.
Nee even serieus dan maar...ik kan er inkomen dat er belgen zijn die er wel problemen mee hebben. Ik in ieder geval niet maar ik ben misschien wel een uitzondering
. Maar er mag nog gelachen worden vind ik...Ok soms is het geen humor meer denk ik maar ja so be it. Maar ja ik ken iedereen ook maar van dit forum buiten Maarten die ik al eens ontmoet heb...maar als je in het echte leven op meetings enz. ook zo doet tegen belgen tja dan scheelt er toch iets. Maar ik ben zeker van dat iedereen hier op het forum niet echt iets tegen belgen heeft...Stevenflappy inclusief 

Nee even serieus dan maar...ik kan er inkomen dat er belgen zijn die er wel problemen mee hebben. Ik in ieder geval niet maar ik ben misschien wel een uitzondering

Ik heb het ook gehoord Piet, ik weet dat iedereen de Belgen aardig vind.
Ik zeker, want ze zijn trouw aan mijn meetings, en gastvrij.
Pipo vind ik wel een ander verhaal, want die vindt het volgens mij gewoon leuk. Wat ik wel jammer vind is dat de Nederlanders en Belgen altijd apart zitten op een meeting. Misschien wat voor een volgende meeting
Ik zeker, want ze zijn trouw aan mijn meetings, en gastvrij.
Pipo vind ik wel een ander verhaal, want die vindt het volgens mij gewoon leuk. Wat ik wel jammer vind is dat de Nederlanders en Belgen altijd apart zitten op een meeting. Misschien wat voor een volgende meeting

Ooo, ik zit er niet mee in hoor, heb Steven ook reeds ontmoet, zeer vriendelijke jongen. Dus als hij zo'n opmerkingen maakt, weet ik gewoon dat hij aan het uitdagen is op een grappige manier.
Dat er Belgen zijn die het niet leuk vinden vind ik raar...
Moet kunnen dat plagen, daarom zijn we Noorderburen. In wezen kunnen we nog veel leren van elkaar...
Jullie kunnen leren hoe een speedster te poetsen, en wij kunnen leren autorijden.
Maar u vraagt, wij draaien.
Dat er Belgen zijn die het niet leuk vinden vind ik raar...

Moet kunnen dat plagen, daarom zijn we Noorderburen. In wezen kunnen we nog veel leren van elkaar...
Jullie kunnen leren hoe een speedster te poetsen, en wij kunnen leren autorijden.

Maar u vraagt, wij draaien.

Laatst gewijzigd door koenvw op 04 sep 2006 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Mvg
Koen
Speester #2981
Koen
Speester #2981
koenvw schreef:Ooo, ik zit er niet mee in hoor, heb Steven ook reeds ontmoet, zeer vriendelijke jongen. Dus als hij zo'n opmerkingen maakt, weet ik gewoon dat hij aan het uitdagen is op een grappige manier.
Dat er Belgen zijn die het niet leuk vinden vind ik raar...![]()
Nu heb je zeker twee boze Belgen

http://www.speedsterclub.nl/phpBB2/modu ... _photo.php
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
En daar wil het volgende aan toevoegen:
Jullie (nu dan "de Vlamingen" EN "de Nederlanders") lijken wel een stel wijven!
http://www.dailymotion.com/video/xcr5h_meppen

Jullie (nu dan "de Vlamingen" EN "de Nederlanders") lijken wel een stel wijven!
http://www.dailymotion.com/video/xcr5h_meppen

- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Belgen
Hey jongens, ik moet Steven voor één keer eens bijtreden. Deze hele discussie is overbodig! En wat mij betreft; ik hou wel van een goed
Als het maar leuk blijft 

A thing of beauty is a joy forever!