Inderdaad die sticker voorop rond de mistlampen kan echt niet....als je dan toch iets wilt doen in dat gebied, kan je misschien die strepen van je wielkasten iets verder naar voren brengen
jans schreef:kan het kloppen dat je vorige week in Nijverdal gesignaleerd bent
Nope ik ben een Belgische mossel, tenzij mijn auto 's nachts in KIT modus gegaan is en een ritje gedaan heeft
btw ik had van de neus ook een bewerkte foto gemaakt,
Die stukken rond de mistlampen had ik gedaan om die vlakken wat te "breken", soms zie je bij getuned Speedster daar een raster ingebouwd, maar zover wil ik niet gaan.
In de reflectie van het water ben je het streepje achter het achterwiel vergeten.
De strepen over het midden vind ik geslaagd, de rest niet zo.
Heb je al ideeen voor de achterkant??
Ik zou de streep op de zijkant iets lager leggen, gelijk met de onderkant van de deur, nu komt het zwarte stuk van je zijluchtinlaat eronderuit, niet echt mooi mijns inziens..............
De stukken boven de achterspatborden vindt ik persoonlijk wel mooi, zo in verlengde van je ramen........
Die voorbumper hoef ik niks maar over te zeggen
Die blauwe strepen ben ik ook niet echt weg van.........maar smaken verschillen.
Dominique schreef:In de reflectie van het water ben je het streepje achter het achterwiel vergeten.
De strepen over het midden vind ik geslaagd, de rest niet zo.
Heb je al ideeen voor de achterkant??
Hij is ook die boven het achterscherm vergeten....zoek de verschillen
Marcel schreef:Die blauwe strepen ben ik ook niet echt weg van.........maar smaken verschillen.
Ik vind ze eigenlijk best mooi..breekt de streep een beetje net als de witte tekst bij de grills...vind ik een mooie afwerking, en zeker erg knap getekend. het design moet zeker wel op een orange speedster komen, anders komen de kleuren niet meer goed naar voren.
Marcel schreef:
De stukken boven de achterspatborden vindt ik persoonlijk wel mooi, zo in verlengde van je ramen........
Ik zou die iets anders maken, namelijk net zo als de onderbroken streepjes op de zijkant van je "voorbumper", waar de lange streep op heel je zijkant als het ware "wegfade". Dan wordt dat stukje zwart iets minder massief. Begrijp je?
Torbeest je speedster ziet er fantastisch uit zonder die stickers .Je mag er zelfs niet aan denken om hem helemaal te beplakken ook al is het een ideaal reclamemiddel