Zijn er nog meer mensen bij de A1GP wezen kijken? Was toch wel erg geslaagd, wat een geluid komt er uit die dingen! Bij het remmen voor een bocht, klinkt het alsof je elke klep hoort ratelen
Jammer van de bandenkeuze van NL, want hij reed echt waanzinnig goed, volgens mij had de eerste plaats er in gezeten als hij tijdig was overgestapt op slicks.
Wat moet het heerlijk zijn om met zo'n auto over CPZ te rijden!
het was inderdaad fantastisch, enorm goede sfeer! mooie race ook, zeker toen jeroen in de regen ronde na ronde steeds weer iemand voobij ging. Zandvoort explodeerde gewoon zoveel herrie kwam er van de tribunes. en die bandenkeuze, ik snap het wel. als je ziet in de pits dat er om je heen verschillende teams moeite hebben met het wisselen van de banden dan wil je dat de monteurs niet aandoen om deze race zoveel druk bij hun neer te leggen. ze zijn er welliswaar op getraind, maar het materiaal liet ook te wensen over, veel teams klaagden daarover. en als je weet dat je bij een goede wissel maximaal 3e kunt worden, dan had ik het risico ook genomen om op regenbanden door te rijden en op die manier de 3e plaats veilig te stellen. helaas was dat niet gelukt, maar het was een onvergetelijke race!! vorig jaar ben ik ook geweest naar de Lausitzring, prachtig circuit maar er waren toen meer mensen aan het rijden dan dat er publiek was......... wat een verschil met Zandvoort!!!!
Het was overigens de keuze van Jeroen zelf om buiten te blijven. Er heeft een pitboard uitgehangen met de tekst IN en het team heeft klaargestaan, maar hij heeft zelf besloten om buiten te blijven. Zoals ie het zelf zegt, "ik heb gegokt, maar dat is fout uitgepakt".
Veel belangrijker vindt ik de stijl van die jongen. Uitermate knap werk! Het viel me vooral op dat ie enorm technisch bezig was, geen dwaze akties, gewoon goed berekenen en pakken die hap. Geen geglibber en geglij maar gewoon heel mooi de lijntjes blijven rijden.
Ik denk dat we nog wel wat van hem gaan horen in de toekomst. Nederland is naar mijn mening weer een autosport held rijker!