je bent dan geen echte "OPEL" rijder , wees nu eens trots dat je juist wel met een "OPEL" rijdt met LOGO
Dus het mooiste aspect van de Speedster is wat jou betreft dat het een Opel is??
Wat mij betreft heeft de auto weinig met Opel te maken, het hele project is voortgekomen uit een image-boost, uitbesteed aan Lotus. Er valt m.i. voor Opel weinig eer te behalen aan de Speedster, het concept is in ieder geval niet "made by Opel". Ik weet niet wie de carrosserie heeft ontworpen, wellicht heeft een Opel-mannetje hier nog een plasje over mogen doen, maar voor de rest komt 'ie uit de Lotus koker.
Bottom-line: de auto is niet gebouwd door Opel en zijn ze slechts bestickerd met dit Finex-logo. Ja, op je kentekenbewijs staat Opel, maar het heeft er vrij weinig (lees: niks) mee te maken. Mijn logo's zijn dus tot op de laatste verwijderd, want afgezien van deze, gaan trots en Opel niet in 1 zin
Wat voor mij de Speedster interessant maakt, zijn de rij-eigenschappen en de prestaties. En die zijn zeker niet "des Opels"...
Maar gelukkig: ieder zijn eigen mening