Ik heb interesse in een zwarte Opel Speedster 2.2 met nummer 3781, bouwjaar 2004 met 24.000 km op de klok. Is er bij jullie iets bekend over deze auto?
Ik heb nl. in principe wel interesse en hopelijk kan ik me binnenkort als actief lid voorstellen binnen jullie club.
Hebben jullie nog tips waarop je moet letten bij de aanschaf van een gebruikte Speedster. Bij voorbaat hartelijk dank.
gaat dit om de auto van de Jong uit wateringen?
Dan kun je denk ik qua aanschaf geen betere wensen.
Hij weet veel van de auto af en heeft hem van een ander lid uit scheveningen gekocht.
Ik heb zo'n idee dat het om een Belgische speedster gaat...
Welkom Speerke en gebruik de zoekfunktie eens en zoek op "tips" bv. We hebben jouw vraag namelijk al een keer of 50 gekregen en beantwoord
Ik kan je vertellen dat het een oer nederlandse auto is, gekocht bij het Motorhuis in Leiden.
Hij is de tweede eigenaar, en het is een mooie strakke schadevrije speedster die er zeer netjes bij staat.
www.WvM-Mobility.nl : NIU SuperiorStore NIU #1 elektrische scooters van de wereld
WvM-Design.com / WvMParts.nl / SpeedsterRent.nl www.RickvM.nl : Fotografie
Bedankt voor jullie reacties. Speedster 3781 WAS inderdaad van Jan de Jong. Vele anekdotes en een proefrit later is de Speedster van eigenaar verwisseld. Ik had al een kart voor op het circuit, nou heb ik er ook een voor op de weg.
Gefeliciteerd met je nieuwe kart!
En wel snel met de modificaties beginnen die Jan eigenlijk van plan was, VOORDAT hij op het gekke idee kwam om maar gelijk een exige te kopen!
Jan, wel even een foto'tje plaatsen van JOUW nieuwe bolide over een tijdje he