Lexmaul, alternatief uitlaatspruitstuk!
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Lexmaul, alternatief uitlaatspruitstuk!
Lexmaul heeft een alternatief uitlaatspruitstuk voor de Speedster 2.2i.
Graag hoor ik wat commentaren op het ontwerp! Op het Duitse forum volg ik de ervaringsberichten wel ...
SteV6
Graag hoor ik wat commentaren op het ontwerp! Op het Duitse forum volg ik de ervaringsberichten wel ...
SteV6
- Bijlagen
-
- Lexmaul02.jpg (58.29 KiB) 6003 keer bekeken
-
- Lexmaul01.jpg (43.2 KiB) 5996 keer bekeken
S4 Avant
- SteV6
Nog niet dacht ik. Deze foto's zijn van mbl240, want hij heeft dit spruitstuk gekocht.piet schreef:Heeft HITec al getest?
En ik dacht dat Udo S. samen met Karsten, van Dempert Automotive er ook mee aan het werk zijn/gaan.
Resultaten zullen allemaal in april komen vrees ik want veel Oosterburen hebben een seizoenskenteken van april t/m oktober. Dus november t/m maart verplicht in de stalling ...
Edit: Piet je moet niet zo snel 2 reacties plaatsen, daar kan ik niet op anticiperen.
Diameter enz. moet nog opgemeten worden. Volgens Lexmaul zou elke verkrijgbare einddemper met ABE of TUV moeten passen op hun pijpwerk.
SteV6
S4 Avant
- SteV6
Bezoekje aan EPS (http://www.uitlaten.com/main.html) al overwogen Piet? Jans is er ook geweest voor een stukje maatwerk.piet schreef:Ik wil graag een pijp met een diameter van 2,5". Dan kan de compressor eindelijk zijn lucht eens kwijt en dat scheelt weer een paar pk's.
SteV6
S4 Avant
Daar zijn idd verschillende verhalen over, Ik heb namelijk een iets andere mening dan Janjans schreef:Die zijn perfekt Piet.
zelfs Porsche heeft daar met 4 wagens de uitlaten laten maken

En om antwoord te geven op de vraag van Stephan, Ik verwacht dat dit spruitstuk weinig tot niets zal brengen. Daarvoor zijn de buislengte's veel te kort

p.s. Het zal best iets beter zijn dan origineel, Maar of dat het het geld (en moeite) waard is.....
Grtn. Stefan
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...

Ik heb hun werk bewonderd op een beurs.. Man, wat een rommel..SteV6 schreef:Bezoekje aan EPS (http://www.uitlaten.com/main.html) al overwogen Piet? Jans is er ook geweest voor een stukje maatwerk.piet schreef:Ik wil graag een pijp met een diameter van 2,5". Dan kan de compressor eindelijk zijn lucht eens kwijt en dat scheelt weer een paar pk's.
SteV6
Mark
C30-94@0.55bar
- stevenflappy
- Contacteer: