Pagina 1 van 2
Lexmaul, alternatief uitlaatspruitstuk!
Geplaatst: 02 nov 2006 20:50
door SteV6
Lexmaul heeft een alternatief uitlaatspruitstuk voor de Speedster 2.2i.
Graag hoor ik wat commentaren op het ontwerp! Op
het Duitse forum volg ik de ervaringsberichten wel ...
SteV6
Geplaatst: 02 nov 2006 20:51
door SteV6
En nog twee ...
SteV6
Geplaatst: 02 nov 2006 20:51
door Piet
Heeft HITec al getest?
Geplaatst: 02 nov 2006 20:52
door Piet
Ze hebben ook een uitlaat?
Wat is de diameter?
Geplaatst: 02 nov 2006 20:55
door SteV6
piet schreef:Heeft HITec al getest?
Nog niet dacht ik. Deze foto's zijn van
mbl240, want hij heeft dit spruitstuk gekocht.
En ik dacht dat
Udo S. samen met
Karsten, van Dempert Automotive er ook mee aan het werk zijn/gaan.
Resultaten zullen allemaal in april komen vrees ik want veel Oosterburen hebben een seizoenskenteken van april t/m oktober. Dus november t/m maart verplicht in de stalling ...
Edit: Piet je moet niet zo snel 2 reacties plaatsen, daar kan ik niet op anticiperen.
Diameter enz. moet nog opgemeten worden. Volgens Lexmaul zou elke verkrijgbare einddemper met ABE of TUV moeten passen op hun pijpwerk.
SteV6
Geplaatst: 02 nov 2006 21:05
door Piet
Ik wil graag een pijp met een diameter van 2,5". Dan kan de compressor eindelijk zijn lucht eens kwijt en dat scheelt weer een paar pk's.
Geplaatst: 02 nov 2006 21:11
door SteV6
piet schreef:Ik wil graag een pijp met een diameter van 2,5". Dan kan de compressor eindelijk zijn lucht eens kwijt en dat scheelt weer een paar pk's.
Bezoekje aan EPS (
http://www.uitlaten.com/main.html) al overwogen Piet? Jans is er ook geweest voor een stukje maatwerk.
SteV6
Geplaatst: 02 nov 2006 21:13
door Piet
Zijn die zo goed dan? Ik hoor daar hele verschilende verhalen over.
Geplaatst: 02 nov 2006 21:17
door jans
Die zijn perfekt Piet.
zelfs Porsche heeft daar met 4 wagens de uitlaten laten maken

Geplaatst: 02 nov 2006 21:22
door Piet
Ik zal het eens in gedachten houden. HITec zal ook de software moeten aanpassen aan zo'n uitlaat denk ik. Zal het eerst eens aan Maarten vragen voordat ik HITec weer eens een hart verzakking bezorg.

Geplaatst: 02 nov 2006 21:27
door stef666
jans schreef:Die zijn perfekt Piet.
zelfs Porsche heeft daar met 4 wagens de uitlaten laten maken

Daar zijn idd verschillende verhalen over, Ik heb namelijk een iets andere mening dan Jan
En om antwoord te geven op de vraag van Stephan, Ik verwacht dat dit spruitstuk weinig tot niets zal brengen. Daarvoor zijn de buislengte's veel te kort
p.s. Het zal best iets beter zijn dan origineel, Maar of dat het het geld (en moeite) waard is.....
Geplaatst: 02 nov 2006 21:39
door SteV6
Geclaimde winst is 5 kW.
De primaire pijpen zijn inderdaad wat kort. Ik ben met name verbaasd over de 4-1 oplossing ... direkt de kat in. Ben benieuwd of dat veel te heet is voor de kat.
En of de kat een metaalkat of keramische kat is, weet ik ook nog niet.
SteV6
Geplaatst: 03 nov 2006 6:46
door Arno
Moet haast wel een metaalkat zijn, want een keramische zo kort op de uitlaatpoorten overleeft het niet.
Lamdasensor aansluting zit zo te zien aan de zijkant en ook errug dicht op de uitlaatpoorten. Ben benieuwd hoe lang die het overleeft..
Bye, Arno.
Geplaatst: 03 nov 2006 17:08
door markv
SteV6 schreef:piet schreef:Ik wil graag een pijp met een diameter van 2,5". Dan kan de compressor eindelijk zijn lucht eens kwijt en dat scheelt weer een paar pk's.
Bezoekje aan EPS (
http://www.uitlaten.com/main.html) al overwogen Piet? Jans is er ook geweest voor een stukje maatwerk.
SteV6
Ik heb hun werk bewonderd op een beurs.. Man, wat een rommel..
Mark
Geplaatst: 04 nov 2006 0:22
door stevenflappy
Das ook heel eerlijk en heeel duidelijk!!
