Ik ga nu maar weer terug naar de RE040's.
Hoe is jullie ervaring?
Groeten Erwin
Zeg Mark, ik weet niet meer of jij de standaardvelgen hebt, maar volgens mij is er geen bredere band beschikbaar dan de standaardband die nog op de velg past. Zo heb ik mij ook bij een speciaalzaak laten vertellen. Of weet jij er een die wel past?markv schreef: Dan nog 195's voor, denk dat de wegliggen dan toch wel erg toppie moet zijn
Mark
Ik heb zelf nooit camber gemeten. Bij het uitlijnen krijg je een overzicht van alle waardes zoals ze staan ingesteld. De grap bij de speedster is dat je het camber makkelijk zelf kunt instellen en dat het vrijwel geen effect heeft op de sporing. Ik heb dus ook alleen de sporing laten afstellen en daarna zelf het camber gedaan (is iets meer werk, moet je de wielen voor verwijderen). Aangezien camber met plaatjes is in te stellen, weet je dus hoeveel effect het verwijderen van 1 plaatje heeft op het camber.Maik schreef:Hoi Mark,
Kan je ons vertellen hoe je precies je camber kan meten? Zijn daar truukjes voor zonder dure meetgereedschappen voor te hoeven kopen? Ik denk zelf dat je al een aardig eind komt met een goede waterpas, maar dan moet je wel eerst een "waterpas" ondergrond hebben![]()
En wat kostte het uitlijnen bij die mensen in Lopik?
Ok, ik wil wel een poging doen. Niet dat ik zelf nou zo'n expert ben hoor...Martin schreef:Hoi Mark
Voor mij is het allemaal een beetje wartaalmaar mischien kun je het een en ander uitleggen over minuten en cambe, dan is het voor mij ook duidelijk ik hou wel van een beetje techniek.
( kan ik volgende keer er ook over mee praten )![]()