Ik was van de week bij iemand op bezoek, bij ons in de stad, en bleek dat deze een Ariel Atom II in zijn garage had staan
Wat een geweldig ding...... Honda VTEC motor met 220pk (gaat binnenkort terug naar Engeland voor een comprssor en komt dan op 300pk )
Blijkt dat dit de eerste en enige Atom Ariel is op nederlands kenteken. Hij heeft hem gekocht in België.
Ik ga nu even hard sparen
P.S. ik heb er foto's van gemaakt. Staat ook bij autogespot.com...
Heeft hij hem gister tegen een lantaarnpaal gecrashed Stond vandaag in de Telegraaf met fotootje.
Hoe het zelf met hem is weet ik (nog) niet en hoe de Ariel er aan toe is weet ik ook niet, maar dat zal wel niet goed zijn met al die buizen en uitstekende wielen
Ik ken die weg. Er moet wel wat raars gebeurt zijn, daar vlieg je niet uit de bocht!
Wat ontzettend jammer. Is de eigenaar met de schrik vrij gekomen??
Jammer van de auto, maar als dit een beknelling opleverde, dan klopt zo te zien wel de bewering die op vrij veel forums rond gaat dat de Atoms structureel niet zo geweldig in elkaar zitten en je er zeker niks mee wilt raken...
Natuurlijk geen idee wat er is gebeurd, maar hij staat zo te zien nog op semislicks. Erg veel lef met dit jaargetijde..
Arno schreef:Jammer van de auto, maar als dit een beknelling opleverde, dan klopt zo te zien wel de bewering die op vrij veel forums rond gaat dat de Atoms structureel niet zo geweldig in elkaar zitten en je er zeker niks mee wilt raken...
Natuurlijk geen idee wat er is gebeurd, maar hij staat zo te zien nog op semislicks. Erg veel lef met dit jaargetijde..
Bye, Arno.
Inderdaad Arno, hij heeft veel lef. De Ariel staat op semilicks en dat ik de Ariel gezien had stond deze op andere velgen met redelijk versleten banden en de eigenaar was opzoek naar nieuwe semislicks. Misschien net nieuwe bandjes eronder en dan sta je zo achterste voren
De eigenaar is wel een fanatieke karter, maar een Ariel is denk ik toch andere koek en heeft ook weinig kreukelzones