autosalon Brussel

Voor alles wat niet met de Speedster te maken heeft.
Plaats reactie
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje

autosalon Brussel

Bericht door Pipo »

Vanmorgen ben ik naar het autosalon in Brussel geweest. Ben even de nieuwe Opel GT gaan bekijken. En moet toegeven dat hij heel mooi afgewerkt is :wink: Alleen over de bagageruimte ben je snel uitgepraat :lol: Hiervoor is de Lotus Europe een betere keuze. Ben ik jaloers als ik die zijn koffer met mijn Turbo vergelijk :oops: Maar het model kon mij ook in het echt niet bekoren.
Indrukwekkend vind ik dan weer de Chrysler 300C. In het zwart dé perfekte maffiawagen :P Spijtig dat proefzitten in de Viper SRT10 niet toegelaten was :cry: Nou dat is een karretje dat ik graag eens zou uitproberen 8)
Bij het buitengaan liep ik nog volgende bekende Belg tegen het lijf :)
Bijlagen
PrinsLaurent.jpg
PrinsLaurent.jpg (42.71 KiB) 1301 keer bekeken
A thing of beauty is a joy forever!
gerben
Actief lid

Bericht door gerben »

had ie daar wel tijd voor :lol:
Speedfreak
Mega lid
Contacteer:

Bericht door Speedfreak »

Kon hij de toegang wel betalen? :lol:
LARINI POWERRRRRRR!!!!!
koenvw
Actief lid

Bericht door koenvw »

Toegang word betaald door de Belgische Marine. :lol:

Pipo, ik heb al met zon brullende Viper gereden... En hier in het dorp rijd er ook eentje rond.
Mvg

Koen
Speester #2981
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje

Viper

Bericht door Pipo »

Die Viper is één van mijn droomwagens :oops: Eens, terugkomend van mijn leverancier, stond ik te tanken in de buurt van Frankfurt. Achter me klonk ineens een zwaar grommend motorgeluid. De rillingen liepen over mijn rug. Ik draaide me om, en daar stond een knalrode Viper (vorig model). Toen wist ik het; als ik het me ooit kan veroorloven, koop ik me een Viper aan 8) Dat motorgeluid is niet te evenaren :!: I love the sound of cubic inches :twisted:
Ik benijd je, Koentje :oops: Rijden met een Viper ... :shock:

PS Onze Laurent is niet de kwaadste van ons koninklijk nest. Maar hoe je met zo'n inkomen nog geldgebrek kunt hebben :roll: :?: Tsss, Tsss .... En dan verkondigt hij nog dat hij dat geld van de Marine gaat terugbetalen :?: Waar gaat hij dat dan vandaan halen :?: Waarschijnlijk daarom dat hij er nogal bedrukt bij liep :twisted:
A thing of beauty is a joy forever!
Plaats reactie