Rial GTR
- Dominique
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1663
- Lid geworden op: 15 jan 2006 22:01
- Locatie: Noord Holland
Herman, het blijft denk ik toch een appelen en peren verhaal. De VXR wielen aan de voorzijde zijn 16" ipv. 17" en smaller.
"eins der leichtesten" blijft wat my betreft kloppen, maar zegt totaal niets over hoe ze sturen. Daar zal jij in het voordeel zijn. Ik heb gemerkt dat mijn auto met de DTC's iets gevoeliger is aan het stuur als met de standaard (voor)wielen. Deze velgen hebben dezelfde ET20 maat aan de voorzijde als de DTC's maar zijn een 1/2 inch breder, wat volgens mij betekend dat je het stuur met 2 handen en met witte knokkels vast zal moeten houden.
In de praktijk zou het mee kunnen vallen. Ik blijf ze toch een mooi alternatief vinden... dat wel
LINKJE
"eins der leichtesten" blijft wat my betreft kloppen, maar zegt totaal niets over hoe ze sturen. Daar zal jij in het voordeel zijn. Ik heb gemerkt dat mijn auto met de DTC's iets gevoeliger is aan het stuur als met de standaard (voor)wielen. Deze velgen hebben dezelfde ET20 maat aan de voorzijde als de DTC's maar zijn een 1/2 inch breder, wat volgens mij betekend dat je het stuur met 2 handen en met witte knokkels vast zal moeten houden.
In de praktijk zou het mee kunnen vallen. Ik blijf ze toch een mooi alternatief vinden... dat wel
LINKJE
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 6850
- Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
- Locatie: Zuid-Holland
De standaard ATS DTC velg is een kilo zwaarder dan de "race" versie, die een uitgedraaid velghart heeft. De "race"versie hebben de meesten hier die de DTC hebben. Maargoed, de opgegeven gewichten lopen een klein beetje uiteen voor die velg. Je praat over milli-grammen verschil met de speedline velg in ieder geval...
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2926
- Lid geworden op: 18 apr 2005 22:12
- Locatie: Flevoland
- Contacteer: