Pagina 1 van 1

Rial GTR

Geplaatst: 14 mar 2007 22:38
door Dominique
Wie een alternatief voor de ATS DTCtjes zoekt kan sinds kort bij VX-performance terecht:

Afbeelding

Geplaatst: 15 mar 2007 5:58
door Maarten
ja wel mooi maar prijzig....

Geplaatst: 15 mar 2007 7:24
door Maik
Inderdaad prijzig, maar wel erg mooi!
Dat mat-grijs doet het ook wel goed moet ik zeggen...
Wel jammer dat de voorvelg 8J is, ik vind 7.5J voor mijn ATS eigenlijk al te breed...

Geplaatst: 15 mar 2007 19:58
door Herman
Deleted

Geplaatst: 15 mar 2007 20:53
door Dominique
Herman, het blijft denk ik toch een appelen en peren verhaal. De VXR wielen aan de voorzijde zijn 16" ipv. 17" en smaller.
"eins der leichtesten" blijft wat my betreft kloppen, maar zegt totaal niets over hoe ze sturen. Daar zal jij in het voordeel zijn. Ik heb gemerkt dat mijn auto met de DTC's iets gevoeliger is aan het stuur als met de standaard (voor)wielen. Deze velgen hebben dezelfde ET20 maat aan de voorzijde als de DTC's maar zijn een 1/2 inch breder, wat volgens mij betekend dat je het stuur met 2 handen en met witte knokkels vast zal moeten houden. :evil:
In de praktijk zou het mee kunnen vallen. Ik blijf ze toch een mooi alternatief vinden... dat wel :wink:

LINKJE

Geplaatst: 16 mar 2007 7:23
door Maik
Volgens mij zijn de speedlines dan nog zwaarder dan de ATS velgen, 17" relatief dan. Voorvelg is 7.laag kg, achter 8.laag kg :wink:
Maar in ieder geval scheelt het niet veel...

Geplaatst: 16 mar 2007 18:29
door Herman
Deleted

Geplaatst: 16 mar 2007 20:22
door Maik
De standaard ATS DTC velg is een kilo zwaarder dan de "race" versie, die een uitgedraaid velghart heeft. De "race"versie hebben de meesten hier die de DTC hebben. Maargoed, de opgegeven gewichten lopen een klein beetje uiteen voor die velg. Je praat over milli-grammen verschil met de speedline velg in ieder geval...

Geplaatst: 16 mar 2007 23:52
door stevenflappy
Grootste voordeel van deze velg vind ik dat je weer een iets anders ziet, gewoon doen!