He Marcel,
Hoe staat het met de bouw van de auto?
Groet,
Hendrik-Jan
Crea project Marcel
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Crea project Marcel
Lotus Elise S2
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Druk bezig.............helaas zit er van alles tegen, ik mis nog wat onderdelen van de wielophangingen, had de verkeerde schokbrekers en ik ben niet helemaal tevreden over de gelcoat afwerking......dus morgen komt Mischa van Speedon, die neemt de kont van de kit mee naar Engeland volgende week, dan kunnen ze zelf zien wat mijn klachten zijn.
Het is tot nu toe zeker leuk om te doen (jeuk jeuk glasvezel) maar je komt er wel achter dat je geen reet van auto's af weet.........maar dankzij andere bouwers hun site met foto's, goede ondersteuning van GTM, elke E-mail wordt snel beantwoord en onderdeeltjes die ik mis worden snel opgestuurd en uiteraard Speedon komt het uiteindelijk wel goed.
Het spannende wordt zometeen ook de motor, ze zeggen dat hij past....maar er rijd nog geen GTM Spyder rond met deze motor naar mijn weten........
Je moet wel uitkijken want het is verslavend voor je het weet wil je alleen nog maar bouwen.
Het is tot nu toe zeker leuk om te doen (jeuk jeuk glasvezel) maar je komt er wel achter dat je geen reet van auto's af weet.........maar dankzij andere bouwers hun site met foto's, goede ondersteuning van GTM, elke E-mail wordt snel beantwoord en onderdeeltjes die ik mis worden snel opgestuurd en uiteraard Speedon komt het uiteindelijk wel goed.
Het spannende wordt zometeen ook de motor, ze zeggen dat hij past....maar er rijd nog geen GTM Spyder rond met deze motor naar mijn weten........

Je moet wel uitkijken want het is verslavend voor je het weet wil je alleen nog maar bouwen.
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon