Ik ben benaderd door twee speedsterrijders (Peter en Jan) uit mijn buurt. Peter leest hier ook mee (van Jan weet ik het niet), en zij zijn gevraagd door de betreffende opel dealer.
Hoe de bijeenkomst er ongeveer uit gaat zien staat hieronder:
Als het meezit zit er dus ook nog een ritje in met de nieuwe GTDe achterliggende reden is dat ik door een Opel dealer benaderd ben of medio April/Mei (12 mei geworden dus) een bijeenkomst te organiseren is op zaterdagochtend en middag bestaande uit een rit in de morgen door de bloeiende bollenvelden (over de weg) zoals dat een tijdje terug ook in Zeist gedaan is (was ik bij) inclusief een geheel verzorgd verblijf (nog volledig in te vullen) bij de dealer van een aantal uren 2/3. De dealer zal e.e.a. gebruiken als promotie voor het merk Opel en klanten trekken door publicaties in de lokale bladen van de aanwezigheid van deze unieke auto's. Indien mogelijk zal er ook een nieuwe GT beschikbaar zijn voor proefritten voor de deelnemende leden.

Als er nog specifieke vragen zijn, smijt ze hieronder maar neer en ik zal ze aan Peter doorgeven zodat hij ze hopelijk kan beantwoorden.
Ikzelf zit die dag op het circuit in Zandvoort, dus ik zal er verder weinig mee te maken hebben.
Het lijkt mij toch wel mogelijk om pak-um-beet 10 speedsters bijelkaar te schrapen om daar de ECHTE sportwagen van opel te vertegenwoordigen?

Als je van plan bent te komen is het misschien handig om jezelf dan even in het lijstje hieronder te zetten. Dan weet de dealer een beetje wat hij kan verwachten.
1. Peter
2. Jan
3.