Ik adviseer iedereen die nog originele Opel wielslotbouten heeft deze te vervangen door andere!
Mijn wielslot ben ik kwijt (lekker hoor die Nitrons) en het is kinderlijk eenvoudig om de wielslotbouten eruit te krijgen. Ik ga natuurlijk niet op het forum hoe ik het slot heb losgekregen.
Wielsloten
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Wielsloten
Lotus Elise S2
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Dominique
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Ik kocht mijn Speedster met met de originele sloten, de vorige eigenaar was de sleutel kwijt
Bij een van de vele recalls meteen ff gevraagd of de sloten konden worden verwisseld. Dat kon, en het verraste mij nogal hoe makkelijk dat ging
.
Ik heb er nu de semi-Opel sloten op, van Irmscher dus. Ze lijken mij er lastiger af te krijgen zonder sleutel, die overigens mooi in de houder past onder de kap!

Bij een van de vele recalls meteen ff gevraagd of de sloten konden worden verwisseld. Dat kon, en het verraste mij nogal hoe makkelijk dat ging

Ik heb er nu de semi-Opel sloten op, van Irmscher dus. Ze lijken mij er lastiger af te krijgen zonder sleutel, die overigens mooi in de houder past onder de kap!

Moet die sleutel ook nog weten te bemachtigen.
Mijn speedster was showroommodel toen ik hem kocht maar je kent die lui uit wel uit opel garages.
Blijkbaar moet er een soort securitycard ook bijzitten.
Binnen een 600 km moet ik op onderhoud, zal er dan wel naar vragen.
Ik ben benieuwd wat er uit voort gaat komen!
Mijn speedster was showroommodel toen ik hem kocht maar je kent die lui uit wel uit opel garages.

Blijkbaar moet er een soort securitycard ook bijzitten.
Binnen een 600 km moet ik op onderhoud, zal er dan wel naar vragen.
Ik ben benieuwd wat er uit voort gaat komen!