Origineel Nederlandse Opel Speedster 2.2
Bouwjaar:2001
Km :44.000
Gewicht : 845 kilo en meer dan 150 pk!!
Interieur : leer
Staat : showroomstaat , dus geen krasjes! En is altijd met het handje gewassen.
Kleur : manderin ( mica oranje )
Alarm : standaard
APK : is nieuw !!
Deze geweldige exclusieve auto is altijd als 2e auto gebruikt, en staat keurig verwarmt binnen.
En er is uiteraard nooit me in de pekel gereden!
De Speedster is 2,5 cm eibach verlaagd (rijdt soepeler dan origineel)
En heeft een speciaal lamborghini deursysteem ( originele scharnieren aanwezig ) en dit zijn geen goedkope autostyle-frutsels, maar hij heeft een eigen keurmerk, en is speciaal voor deze auto gemaakt, om hem nog nét dat beetje extra te geven..
Ook is de auto voorzien van een Opel Cup sportuitlaat , en een rvs inlaatbuis met k&n filter, om hem een erg mooi geluid te geven ( wat past bij deze auto , maar niet Té overdreven is )
De stoelen zijn van leer , en de middenconsole heb ik laten overtrekken met mooi bijpassend leer.. ( originele plastic vond ik wat goedkoop ogen )
Deze aanpassingen maakt hem in mijn ogen helemaal af, maar ik heb alle originele delen er allemaal netjes bij , waarmee hij weer origineel te maken is…
Al met al ben ik zéér zuinig op mijn auto , en vraag dan ook om serieuze reacties, en geen fun-rijders!
Ps , de achterbanden zijn net vervangen , en dus nieuw!
Hij is altijd bij opel in onderhoud geweest, en ik heb alle papieren en boekjes bij mijn auto..
*elke gewenste keuring is toegestaan!*
Bent u geïnteresseerd , bel dan gerust ( liever dan mailen )
0628138200
de vraagprijs is 19.900.....
Met vriendelijke groet,
Marcel
foto's :