Heeft iemand nog een binnenhoes liggen?
Buitenhoes mag eventueel ook.
Binnenhoes of buitenhoes
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
hoes
Ik heb een binnenhoes waar mijn Speedy dagelijks onder staat. Die kan ik helaas nog niet weg doen daar ik mijn slee toch niet zonder pijama kan laten slapen hé
.
Ik heb ook nog een splinternieuwe zilverkleurige regenkap (met zak) liggen gekocht bij TMS in de U.K.. Werkelijk mooi afgewerkt en nog nooit gebruikt
Geeft bedekking van voorruit, softtop en motorkap ineens. Die komt later ook nog wel te koop als de nieuwe eigenaar ze niet wilt.
Oh ja, en nog een zware gewatteerde buitenhoes waar je een amerikaanse slee van min. 5mt onder kunt parkeren. Kun je ineens 2 Speedsters onder zetten

Ik heb ook nog een splinternieuwe zilverkleurige regenkap (met zak) liggen gekocht bij TMS in de U.K.. Werkelijk mooi afgewerkt en nog nooit gebruikt

Oh ja, en nog een zware gewatteerde buitenhoes waar je een amerikaanse slee van min. 5mt onder kunt parkeren. Kun je ineens 2 Speedsters onder zetten

A thing of beauty is a joy forever!
Re: hoes
I just knew itDie kan ik helaas nog niet weg doen daar ik mijn slee toch niet zonder pijama kan laten slapen hé.

Je geeft haar waarschijnlijk ook elke avond een welterusten-kusje voor het slapen gaan?

Die je natuurlijk meteen daarna weer ijverig wegpoetst