Wie weet raad ???
- speedsterfiel
- Nieuw lid
Wie weet raad ???
Ik wil graag 4-punts gordels hebben maar zit dan wel met het probleem dat ik 1.95m lang ben en dat ik mijn stoel zover mogelijk achteruit moet zetten
volgens mij gaat dat niet lukken als je een bar tussen de standaard gordelpunten schroeft
Vandaar mijn vraag kopt dit wat ik zeg ? en wat is er anders te verzinnen om toch die gordels te monteren ?
volgens mij gaat dat niet lukken als je een bar tussen de standaard gordelpunten schroeft
Vandaar mijn vraag kopt dit wat ik zeg ? en wat is er anders te verzinnen om toch die gordels te monteren ?
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- speedsterfiel
- Nieuw lid
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Ik heb ook een harnass bar van v/d Kooi en bij mij zit er nog 2,5cm tussen de stoel dat stuk kunststof, gemeten vrij ver naar boven, ongeveer 6cm van boven zeg maar. Volgens mij is het maar 1 klikje naar voren. Ikzelf ben 1.94m en het gaat voor mij nog NET zo...
v/d Kooi laat ze zelf maken dus ze kunnen ook wel een special maken voor je denk ik. Ik heb even gekeken en je kan hem ietsje anders laten lopen en iets afplatten, waardoor de stoel wel helemaal naar achter kan. Maar dat is een hoop werk, dus uren, dus $$$$
v/d Kooi laat ze zelf maken dus ze kunnen ook wel een special maken voor je denk ik. Ik heb even gekeken en je kan hem ietsje anders laten lopen en iets afplatten, waardoor de stoel wel helemaal naar achter kan. Maar dat is een hoop werk, dus uren, dus $$$$

- speedsterfiel
- Nieuw lid
- speedsterfiel
- Nieuw lid
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Die van Willans zijn heel mooi en gaaf, maar wel wat prijzig... Maar dan heb je wel een echte klassieke Engelse gordelset (hoort bij een Engelse auto toch?speedsterfiel schreef:Heel mooi daar pas ik ook in alleen wie is die v/d Kooi ? ik kan niet zo 123 iets over hem vinden
En nu we toch bezig zijn welke gordels kan ik het beste nemen en hoe zit het met de apk ?

APK zou officieel een probleempje kunnen zijn, maar Jan en mijn opel-dealer keuren het iig goed met APK.

- Dominique
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Wanneer een kleinere diameter buis gebruikt wordt voor de bar, en je (ze) de bevestiging van de bar aan de rolkooi iets verdraaid kan je stoel gewoon in de achterste stand zoals bij mij. Met mijn 1,91mtr gebruik ik meestal de een na laatste stand.Maik schreef:Ik heb ook een harnass bar van v/d Kooi en bij mij zit er nog 2,5cm tussen de stoel dat stuk kunststof, gemeten vrij ver naar boven, ongeveer 6cm van boven zeg maar. Volgens mij is het maar 1 klikje naar voren. Ikzelf ben 1.94m en het gaat voor mij nog NET zo...