Aangezien het stukje stof inmiddels doorgesleten is aan de bestuurderszijde heb ik vandaag een offerte opgevraagd om de 4 stukjes te laten vervangen door leer.
Super7 schreef:Aangezien het stukje stof inmiddels doorgesleten is aan de bestuurderszijde heb ik vandaag een offerte opgevraagd om de 4 stukjes te laten vervangen door leer.
Of je doet het zelf! Kost wat tijd om alle naden los te tornen en daarna de op maat geknipte stukjes leder er weer met de hand in te stikken, maar het lijkt mij te doen ...
piet schreef:Ga jij rijden met twee verschillende stoelen.
Ga jij met 2 stoelen rijden, 1 met nieuwe lapjes stof, en 1 met oude lapjes? The horror!!
Ja zeker... nou, ik ga zo met 2 verschillende stoelen rijden hoor, totdat ik genoeg gespaard heb om de 2de te kopen , en dan zouden het toch deze worden denk ik:
Lijkt me erg hard maar daar hou jij van.
Ik weet nog niet wat ik ga doen. Ik ga binnenkort ook informeren wat het kost om de stoelen opnieuw te bekleden.
Zelf doen lijkt me in mijn geval niet verstandig Stephan aan de andere kant wat heb ik te verliezen behalve een stuk stof al zal dat ook wel richting 80 euro per m gaan.
Vergis je niet in het bekleden van stoelen.Ik heb met de gordel doorvoer in de stoelen plaatsen, de stoelen opnieuw bekleed.Het is bijzonder lastig en natuurlijk word het na de eerste stoel makkelijker maar toch.Niet doen.Het blind en onder spanning vlak stikken van de naden is wat anders dan een paar zakdoekjes stikken.
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Bedankt voor de waarschuwing Wilbert. Had er al niet zoveel vertrouwen in.
Zat vanmorgen op mijn andere vervoersmiddel, een fiets (Trek x500), te bedenken of het misschien iets is om een stuk b.v. alcantara op de zijkanten te plakken. Zal moeilijk worden om dat zo te doen als of dat zo altijd al zo heeft gezeten.