Speedster Turbo

Algemene zaken omtrent onze auto.
Plaats reactie
hotdog
Lid

Speedster Turbo

Bericht door hotdog »

gisteravond zat ik op autoscout24.de en wat stond er te koop: een gele speedster turbo. Hij moest nog net geen 9000.- kosten. dus ik meteen de verkoper gemaild met de vraag of het een schadeauto is. Hij mailt me terug met een ellelang verhaal in het duits dat hij liever in het engels wilt onderhandelen. Hij omschreef de auto als perfect, schadevrij en goed onderhouden. Dus schrijf hem terug in het engels met de vraag hoe hij aan die prijs komt... en dat ik het maar verdacht vind. En wat kreeg ik als antwoord (ik heb het volgende gekopieerd uit mijn mailbox):

If you are suspicious than find other car.I do not negociate and I do not explain to anybody nothing.

ondertussen is de advertentie verdwenen....
vliegen is ook leuk
Herman
Mega lid in de orde van gouden nietje

Bericht door Herman »

Deleted
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Er zijn tegenwoordig heel wat scams op autoverkoopgebied. Je ziet vaker ook M3's enzo voor peanuts te koop staan. Vaak komen de verkopers uit een ander land dan ze voordoen 8) en vaak zijn de advertenties ook snel verdwenen omdat de sitebeheerders er wat scherper op geworden zijn. Niet intrappen dus!
Afbeelding
BBVW
Lid

Bericht door BBVW »

als iets te mooi lijkt om waar te zijn is het ook vaak te mooi om waar te zijn.
"Poep" en "sjinees"
koenvw
Actief lid

Bericht door koenvw »

Beste,

Zijn oplichters uit Engeland (vreemdelingen), die foto's en gegevens op een site copieren en er een goedkope prijs op plakken.

Met het mom dat ze deze auto wel zullen leveren, via een bevriende transporteur.

Je moet enkel maar een voorschot op hun rekening zetten van een paar duizend euro's :evil: De rest word bij levering geregeld. (NIET DUS!!) :evil:

Ken een vriend bij de politie, en blijkbaar zijn er echt al mensen zo dom geweest om er in te trappen.
Mvg

Koen
Speester #2981
Plaats reactie