gisteravond zat ik op autoscout24.de en wat stond er te koop: een gele speedster turbo. Hij moest nog net geen 9000.- kosten. dus ik meteen de verkoper gemaild met de vraag of het een schadeauto is. Hij mailt me terug met een ellelang verhaal in het duits dat hij liever in het engels wilt onderhandelen. Hij omschreef de auto als perfect, schadevrij en goed onderhouden. Dus schrijf hem terug in het engels met de vraag hoe hij aan die prijs komt... en dat ik het maar verdacht vind. En wat kreeg ik als antwoord (ik heb het volgende gekopieerd uit mijn mailbox):
If you are suspicious than find other car.I do not negociate and I do not explain to anybody nothing.
ondertussen is de advertentie verdwenen....
Speedster Turbo
Speedster Turbo
vliegen is ook leuk
Beste,
Zijn oplichters uit Engeland (vreemdelingen), die foto's en gegevens op een site copieren en er een goedkope prijs op plakken.
Met het mom dat ze deze auto wel zullen leveren, via een bevriende transporteur.
Je moet enkel maar een voorschot op hun rekening zetten van een paar duizend euro's
De rest word bij levering geregeld. (NIET DUS!!)
Ken een vriend bij de politie, en blijkbaar zijn er echt al mensen zo dom geweest om er in te trappen.
Zijn oplichters uit Engeland (vreemdelingen), die foto's en gegevens op een site copieren en er een goedkope prijs op plakken.
Met het mom dat ze deze auto wel zullen leveren, via een bevriende transporteur.
Je moet enkel maar een voorschot op hun rekening zetten van een paar duizend euro's

Ken een vriend bij de politie, en blijkbaar zijn er echt al mensen zo dom geweest om er in te trappen.
Mvg
Koen
Speester #2981
Koen
Speester #2981