huren speedster
huren speedster
Hey,
Weet er iemand of je in België een speedster kan huren, dan kan ik zien of het iets voor mij is !
Weet er iemand of je in België een speedster kan huren, dan kan ik zien of het iets voor mij is !
merci racerke
Dag Racerke,
Bedankt voor het aanbod, ik begrijp best dat je er niemand mee laat rijden, dat zou ik ook niet doen.
Ik houd je er aan ik contacteer je als het eens past en goed weer is, ik zou niet willen dat je speedster vuil wordt hé !.
mercikes en tot binnenkort !
Bedankt voor het aanbod, ik begrijp best dat je er niemand mee laat rijden, dat zou ik ook niet doen.
Ik houd je er aan ik contacteer je als het eens past en goed weer is, ik zou niet willen dat je speedster vuil wordt hé !.
mercikes en tot binnenkort !
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
meerijden
Zelf rijden no way
Mijn Speedster is namelijk maar verzekerd voor twee bestuurders; ikzelf en mijn echtgenote. Scheelde een pak in mijn jaarlijkse bijdrage
Meerijden is geen probleem. Je neemt maar contact op.
Ik woon trouwens niet zo ver van Racerke. (voor jou ca 15km verder)

Meerijden is geen probleem. Je neemt maar contact op.

A thing of beauty is a joy forever!
Net toevallig op het forum een linkje gezien:
http://www.speedsterrent.nl/
Dus als je ereen wil huren laat je gaan
maar wel nie goekoop vind ik
groetjes patje
http://www.speedsterrent.nl/
Dus als je ereen wil huren laat je gaan

groetjes patje
- Racerke
- Actief lid
- Contacteer:
Re: meerijden
moeten we me 3 eens afspreken hé, kan'm eens me u meerijde en me mijPipo schreef:Zelf rijden no wayMijn Speedster is namelijk maar verzekerd voor twee bestuurders; ikzelf en mijn echtgenote. Scheelde een pak in mijn jaarlijkse bijdrage
![]()
Meerijden is geen probleem. Je neemt maar contact op.Ik woon trouwens niet zo ver van Racerke. (voor jou ca 15km verder)