Gespot een giga mooie zwarte Speedster in Sliedrecht.
Ik hoop dat je niet schrok Andre van het seinen en toeteren van mijn autotje.
Is toch weer een mooi gezicht z'n Speedster.
"giga mooie zwarte speedster".... ja, dat kan ik alleen zijn geweest
Autotje? Er was wel een dikke vrachtwagen aan het seinen en toeteren. Was jij dat?
Ik heb een keer een oranje speedster met 140 achterna gezeten over de ruilverkaveling bij Lekkerland. Was jij dat toevallig ook? Waar woon je eigenlijk? Gorinchem toch?
Ik was dat met die vrachtwagen. Moest een aggregaat en een trilblok laden om damwanden in de grond te trillen.
In de buurt van Nieuw Lekkerland ben ik wel een keer geweest. Toen was een collega van mij in het water gereden met zijn vrachtwagen. Maar te hard rijden doe ik nooit. Ik kom uit Hardinxveld.
je ziet ze echt super weinig rijden die speedster en maar goed ook dat maakt ze zo uniek.
Ik heb eens (vorig jaar) een blauwe speedster gezien in Sint-Niklaas (werkte daar, want reed telkens dat bedrijf binnen. (enkele dagen gespot, toen ik in de buurt een woning moest schilderen) Mss ook een van de leden hier?
Als je daar een blauwe Turbo ziet rondrijden zal ik het wel zijn De enige andere belgische blauwe Turbo staat ergens ver in Waals-België als ik juist ingelicht ben. Die is vorig jaar ingevoerd (vanuit Duitsland of Frankrijk)
Maar ik werk wel niet in Sint-Niklaas
Pipo schreef:Als je daar een blauwe Turbo ziet rondrijden zal ik het wel zijn De enige andere belgische blauwe Turbo staat ergens ver in Waals-België als ik juist ingelicht ben. Die is vorig jaar ingevoerd (vanuit Duitsland of Frankrijk)
Maar ik werk wel niet in Sint-Niklaas
Kan jij ook niet zijn :!:Zou wel ERG toevallig zijn.
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
ik weet niet of het een turbo was, toen had ik nog niet zo'n interesse in die wagen. ik weet wel nog dat ie in zn auto sprong (dak = open en over deurtje springen). Als jij dat soms doet kun je het zijn