Autosalon 2008; Brussel
Autosalon 2008; Brussel
Iemand op het forum die gaat/geweest is?
Ik ben gisteren geweest,
Prachtige Lotussen gezien (3tal) Elise en Europa.
Ik moet zeggen van de betaalbare wagens vond ik de hyundai Coupé een prachtige wagen prijs/kwaliteit. Vooral de versie op het autosalon was mooi (prachtige velgen).
Ik begin nu echt te twijfelen tussen een speedster en deze coupé. Ikzef zou nog steeds meer naar de speedster grijpen (1ste gedacht), iedereen (ouders/broers) raden echter de coupé aan (duurder dan een opel s. tweedehands maar is dan ook nieuw)
Als iemand naar het salon gaat kan ie effe foto's posten van de coupé zodat ik het nog eens kan bekijken opt gemak.
off topic:
Vermits ik binnenkort mss korter bij huis ga werken (straat verder) is dit ook weer voor mij een pluspunt om een speedster te nemen (hoef in de winter bij slecht weer niet te rijden).
Ik heb me inmiddels al laten informeren bij mn huidige verzekering (ik ben -25) en deze zou rond de 950euro/jaar schommelen als ik een verzekering daar zou krijgen (normaal krijg ik geen omdat de opel te veel KW heeft voor mn leeftijd, mn schoonzus werkt bij deze verzekering en ging het eens vragen aan de chef die de verzekeringen goedkeurt. Maar ik zou er niet op hopen. Maar ik kan dan nog altijd terecht bij een andere verzekering die wel 1 zouden kunnen geven.
Ik ben gisteren geweest,
Prachtige Lotussen gezien (3tal) Elise en Europa.
Ik moet zeggen van de betaalbare wagens vond ik de hyundai Coupé een prachtige wagen prijs/kwaliteit. Vooral de versie op het autosalon was mooi (prachtige velgen).
Ik begin nu echt te twijfelen tussen een speedster en deze coupé. Ikzef zou nog steeds meer naar de speedster grijpen (1ste gedacht), iedereen (ouders/broers) raden echter de coupé aan (duurder dan een opel s. tweedehands maar is dan ook nieuw)
Als iemand naar het salon gaat kan ie effe foto's posten van de coupé zodat ik het nog eens kan bekijken opt gemak.
off topic:
Vermits ik binnenkort mss korter bij huis ga werken (straat verder) is dit ook weer voor mij een pluspunt om een speedster te nemen (hoef in de winter bij slecht weer niet te rijden).
Ik heb me inmiddels al laten informeren bij mn huidige verzekering (ik ben -25) en deze zou rond de 950euro/jaar schommelen als ik een verzekering daar zou krijgen (normaal krijg ik geen omdat de opel te veel KW heeft voor mn leeftijd, mn schoonzus werkt bij deze verzekering en ging het eens vragen aan de chef die de verzekeringen goedkeurt. Maar ik zou er niet op hopen. Maar ik kan dan nog altijd terecht bij een andere verzekering die wel 1 zouden kunnen geven.
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
autosalon
Ik ben vorige vrijdag naar het autosalon te Brussel geweest. Het was er vrij kalm, zodat ik goed kon rondkijken.
Ben ook langs de LOTUS-stand gegaan. De Europa stond er in gebroken wit. Dat viel me zwaar tegen. Ik heb hem al in bordeaux rood en europablauw metallic gezien, en hij oogde toen veel mooier. Ik begrijp niet wat Lotus bezield heeft.
Heb mijn goesting wel zien staan; de Ferrari F430 Spider. Als ik het geld had, zou hij rap in m'n garage staan
Ben ook langs de LOTUS-stand gegaan. De Europa stond er in gebroken wit. Dat viel me zwaar tegen. Ik heb hem al in bordeaux rood en europablauw metallic gezien, en hij oogde toen veel mooier. Ik begrijp niet wat Lotus bezield heeft.
Heb mijn goesting wel zien staan; de Ferrari F430 Spider. Als ik het geld had, zou hij rap in m'n garage staan

- Bijlagen
-
- ferrari_spider.jpg (24.56 KiB) 2016 keer bekeken
A thing of beauty is a joy forever!
-
- Actief lid
Koop de Hyundai. Je bent nog niet aan een Speedster toe. Anders wist je het wel. Veel plezier ermee. www.hyundai.be
Groeten,
Nico
Groeten,
Nico
Mijn zwarte engelen dus..
Speedster 2.2
Golf GTI
Speedster 2.2
Golf GTI
- Speedfreak
- Mega lid
- Contacteer:
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Als je het mee wil maken moet je maar ff een Pm sturen daarna rijden met een coupe, dan een keuze maken! Opel is standaard al leuk, maar na een paar kleine aanpassingen echt een kart om mee te rijden. Kan weinig tegen op, alleen qua bruikbaarheid en comfort mis je uiteraard heel veel. Dat is een keuze die je moet maken...
Persoonlijk: Speedster!
Persoonlijk: Speedster!
- TorBeest
- Actief lid
Ik ben ook geweest,
persoonlijk vond ik die witte Europa S veel mooier dan ik dacht dat de Europa S was... heb er ook in gezeten, het interieur heeft me aangenaam verrast, ik dacht dat hij meer zoals de Opel GT was binnenin. Kvind de Europa S zelfs mooier in't wit (of gebroken wit) dan in blauw of rood...
Zelf vond ik die gele Westfield die er stond écht wel mooi, en natuurlijk de Atoms, maar de mooiste die er stond, zal dan wel de witte Exige geweest zijn
persoonlijk vond ik die witte Europa S veel mooier dan ik dacht dat de Europa S was... heb er ook in gezeten, het interieur heeft me aangenaam verrast, ik dacht dat hij meer zoals de Opel GT was binnenin. Kvind de Europa S zelfs mooier in't wit (of gebroken wit) dan in blauw of rood...
Zelf vond ik die gele Westfield die er stond écht wel mooi, en natuurlijk de Atoms, maar de mooiste die er stond, zal dan wel de witte Exige geweest zijn

de voorlichten van de europa zijn toch niet zo mooi, de lichten achteraan wel.
Dat er weinig luxe in de speedster is stoort me niet, het gaf ook een enorm speciaal gevoel toen ik in de speedster kroop/zat dat ik nog niet bij een andere wagen had. Mss net omdat hij zo 'anders' is.
Kheb ginder ook in de opel GT gekropen, vind deze wagen niet zo speciaal, (en niet zo mooi achteraan). Even in een honda civic gekropen, in de magazines lijkt dat mooi binnenin, tot je er zelf inzit.
De honda s2000 is trouwens ook een mooie versie (maar wel duur), prachtig wagen vooraan.
Dat er weinig luxe in de speedster is stoort me niet, het gaf ook een enorm speciaal gevoel toen ik in de speedster kroop/zat dat ik nog niet bij een andere wagen had. Mss net omdat hij zo 'anders' is.
Kheb ginder ook in de opel GT gekropen, vind deze wagen niet zo speciaal, (en niet zo mooi achteraan). Even in een honda civic gekropen, in de magazines lijkt dat mooi binnenin, tot je er zelf inzit.
De honda s2000 is trouwens ook een mooie versie (maar wel duur), prachtig wagen vooraan.
- Racerke
- Actief lid
- Contacteer:
hier mijn foto's van't salon:
- Bijlagen
-
- den europa zijn kontje
- DSC00758.jpg (60.9 KiB) 1895 keer bekeken
-
- de elise
- DSC00757.jpg (64.66 KiB) 1894 keer bekeken
-
- mijn droom exige
- DSC00756.jpg (54.81 KiB) 1891 keer bekeken
SPEEDSTER TE KOOP --> Check Out My Site: http://www.opelspeedster.be
- Racerke
- Actief lid
- Contacteer:
nog paar:
- Bijlagen
-
- ford mustang
- DSC00761.jpg (52.8 KiB) 1889 keer bekeken
-
- ferarri
- DSC00735.jpg (29.11 KiB) 1894 keer bekeken
-
- ariel atom
- DSC00746 (301 x 402).jpg (41.44 KiB) 1886 keer bekeken
SPEEDSTER TE KOOP --> Check Out My Site: http://www.opelspeedster.be
Ik ga morgen of overmorgen.
Ik ben vooral benieuwd naar de Artega GT (1100kg en V6 van 300pk)
http://www.autowereld.com/dreamcars/det ... tikel=5393
En ook wel Gillet... Ik geloof dat TVR niet aanwezig is op het salon??
Ik ben vooral benieuwd naar de Artega GT (1100kg en V6 van 300pk)

http://www.autowereld.com/dreamcars/det ... tikel=5393
En ook wel Gillet... Ik geloof dat TVR niet aanwezig is op het salon??