2.2 speedster british racing green €17.999

Je auto te koop aanbieden.
Gesloten
Roytuner
Lid

2.2 speedster british racing green €17.999

Bericht door Roytuner »

Merk: Opel
Model: Speedster
Bouwjaar: 2001
Carrosserie: Cabriolet 2-deurs
Brandstof: Benzine
Gewicht: 845 kg
Kleur: British racing green
Vermogen: 108kW 147pk
Cylinderinhoud: 2198cc

Hallo,

bij deze bied ik aan, mijn opel speedster 2,2 van 2001. Ik ben de 2de eigenaar en heb hem bij de dealer gekocht waar hij ook nieuw afgeleverd is en altijd onderhouden. De volledige ondehoudshistorie (van de dealer) is er dus bij en hij heeft alle updates gehad die er geweest zijn. Onder deze "updates" vallen ook een nieuwe distributieketting en abs systeem.

Ik verkoop hem omdat ik hiervoor een mitsubishi lancer evo heb gehad en nu de turbo en enorme vermogens mis, dit ondanks dat een speedster wel super sportief is, maar het concept bevalt me minder dan dat van de evo's. Alle keuringen zijn toegestaan, dit is een hele echte speedster waar niks mis mee is. Hij staat altijd binnen en vrijwel altijd dan toch nog onder een gevoerde autohoes, zodat hij schoon blijft en hij wordt niet dagelijks gebruikt, maar als 2de auto.

Er is vrijwel geen beschadiging of steenslag aanwezig en hij heeft net nieuwe koplampen van een speedster turbo. Deze zijn geheel zwart en nog niet gemonteerd op de foto's. (twv 2400 euro) Verder heeft hij pas een nieuwe green air filter kit, voor een sportief geluid. (origineel is er ook bij natuurlijk)

Het grill logo is verwijderd, maar dat is er ook los bij en kan zo weer terug!

Hij heeft 89000 gelopen, 17 inch originele velgen en zwart leder.

Voor vragen of een afspraak ben ik via e-mail of telefonisch bereikbaar.
royjeegee@hotmail.com
06-43431825

Voor foto's zie delink naar marktplaats:
http://link.marktplaats.nl/143161439
Groeten van Roy
Roytuner
Lid

Bericht door Roytuner »

verkocht mag een slotje op :D
Groeten van Roy
Gesloten