dat is toeval

Algemene zaken omtrent onze auto.
Plaats reactie
metallic
Actief lid

dat is toeval

Bericht door metallic »

hoi allemaal .
hoe groot is de kans dat je een mede speedster tegenkomt? niet echt groot. we zijn nu momenteel met de speedy in luxemburg maar onderweg bij maastricht komen we een zilvergrijze speedster tegen die reed volgens mij met de cabrioclub mee. zaten wat oudere mensen in. kijk dat is toch geinig :lol: . verder op weg luik richting luxemburg...nee toch? weer één? ja hoor dit bleek een rode speedy met engels kenteken die reed met een paar getunede bmw's mee.we zijn samen nog een tijdje opgereden.kijk dat rijd altijd leuker. in luxemburg rijdend en kijkend voor ons.. nee..... dat zal toch zeker niet weer?maar nee dichterbij komend bleek dit een lotus exige.dus weer een poos mee opgereden en na verloop van tijd hebben we het laatste stuk al racend afgelegd,nou ik hoef niemand te vertellen dat de omstandigheden hiervoor geweldig waren.op de bestemming aangekomen hebben we elkaar al zwaaiend gedag gezegt.
dit was onze eerste lange rit met de speedy en gelijk een hele leuke
en dat alles met ook nog een hond aan boord.tja die werd soms een beetje heen en weer geslingert.maar krijgt binnenkort een helmpie!
nou dit was gewoon effe een leuke ervaring en denk ik mail hem even.
mochten er nog mensen zijn die op redelijk korte afstand in een mooi gebied willen rijden. kom langs de koffie staat klaar! en de zon schijnt hier. 8) en overnachten is mogenlijk.(camping) groetjes nico (metallic)
Paskal
Actief lid
Contacteer:

Bericht door Paskal »

Ben me ook aan het oriënteren voor een Speedster dus je let er nu wat meer op dan normaal. Was gisteren weer eens op de Nürburgring, maar daar struikel je bijna over de Speedsters, Elises en Exiges. Alsof je ze kado krijgt bij een pakje boter :) Heb minimaal 15 verschillende Speedsters geteld :shock: En nee, het was geen Speedstermeeting of zo.

In NL zijn ze een stuk exclusiever alhoewel ik Vino afgelopen za. nog wel tegenkwam waarbij we direct even over zijn wagen hebben staan praten :)
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje

Bericht door SteV6 »

Zaterdag ben ik ook door Luxemburg gekomen met de Speedster, op weg naar de Moezel ... en in het Moezeldal kwam ik een LeMans groene Turbo met Duits kenteken tegen :shock:

Dat is pas geluk hebben want zoveel LeMans groene Speedsters zijn er niet :!:

SteV6
S4 Avant
Speedfreak
Mega lid
Contacteer:

Re: dat is toeval

Bericht door Speedfreak »

metallic schreef:en dat alles met ook nog een hond aan boord.
:shock:
LARINI POWERRRRRRR!!!!!
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

30 April, binnendoor naar Luxemburg en/of Trier. Waar is die koffie? :wink:
metallic
Actief lid

Bericht door metallic »

allen je hebt een pb tje

gr nico
Elise
Mega lid

Re: dat is toeval

Bericht door Elise »

Speedfreak schreef:
metallic schreef:en dat alles met ook nog een hond aan boord.
:shock:
Hond of hondje? :wink:
metallic
Actief lid

Bericht door metallic »

een deense dog mijn vrouw en mijn vriendin en dat alles in de speedster
krap maar wel lekker.

gr nico
Plaats reactie