Nürburgring met Pinksteren?

Algemene zaken omtrent onze auto.
Paskal
Actief lid
Contacteer:

Nürburgring met Pinksteren?

Bericht door Paskal »

En zijn er nog forummers die de mooi-weer-dagen rondom Pinksteren bij de Nürburgring gaan doorbrengen?

Ik ga er komend weekend mijn Speedster in ieder geval zijn Ringdoop geven. Ben zelf een redelijk enthousiast Ringbezoeker en heb nu een rondje of 700 gedaan :) Zoals jullie wellicht gezien hebben, hou ik mijn verslagen bij op mijn site. Tevens vind je daar allerlei algemene ringinformatie over prijzen, kijklokaties etc. De echte die-hards zitten op het forum nurburgring.nl.

Ik vertoef tijdens die weekenden altijd op een zeer mooie camping met allemaal "lotegenoten". Ben benieuwd of ik 2 helmen, gereedschap, tent, luchtbed, slaapzak, kleding etc allemaal meekrijg in de Speedster :?

Mocht je me zien op de Ring, spreek me gerust aan en ik neem je graag een rondje mee op deze prachtige baan. Heb altijd een passagiershelm bij dus als je kop niet te dik is, krijg je die op :P

Wellicht tot ziens am Ring!
Laatst gewijzigd door Paskal op 07 mei 2008 9:13, 1 keer totaal gewijzigd.
stef666
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door stef666 »

Lees eens in de reisverslagen van MarkV, en je zult versteld staan van wat er allemaal in de Speedy past :shock: :mrgreen:
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
Super7

Bericht door Super7 »

Ik ben zondag -denk ik- te vinden op Zandvoort.

Vroeg vertrekken, vroeg weg..

Lekker vrijrijden.. :)
Gerard

Bericht door Gerard »

Da's de andere kant op, maar daar gaat 't nou niet om.
Heeft alleen nog pet met nr:0672
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Zal wel druk worden dit weekend of valt het nu mee? Ik begreep van iemand dat je niet zomaar de ring meer opkomt. Zo zou een niet standaard auto er niet meer op mogen. Hoe zit dat?
Paskal
Actief lid
Contacteer:

Bericht door Paskal »

piet schreef:Zal wel druk worden dit weekend of valt het nu mee? Ik begreep van iemand dat je niet zomaar de ring meer opkomt. Zo zou een niet standaard auto er niet meer op mogen. Hoe zit dat?
Met het mooie weer en twee dagen na elkaar 8-19.30u open is de kans op drukte inderdaad wel aanwezig. Meestal is het echter drukte rondom de baan en niet zozeer op de baan. Aangezien ik een jaarkaart heb, bivakkeer ik meestal bij de in/uitgang Breidscheid zodat ik bespaard blijf van de chaos nabij de hoofdingang. Ze zijn dit jaar inderdaad wat strenger aan het controleren op basis van Tüv-normen e.d. maar de soep wordt tot op heden niet zo heet gegeten als hij opgediend werd in de winterperiode. Zo zou je bestuurdersstoel verstelbaar moeten zijn, stoelen met oren zouden niet meer toegestaan zijn etc.

Heb wel het idee dat men kritischer is mbt eruit pikken van herriebakken en van die oude sloepen die bijkans uit elkaar vallen, maar daar heb ik ook geen enkel probleem mee :) Los van het al dan niet druk zijn is het toch weer een lekker weekendje weg met Ring-gerelateerde vrienden van za-ma :)

@Stef: MarkV is toch de persoon die door die kouden landen reist of niet Heb jaren terug wel eens zijn fantastische verhalen gelezen. Erg leuk!
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Dat is inderdaad Markv :)

Piet, afgelopen dinsdag mocht ik gewoon mijn rondjes rijden, MET al mijn niet-TUV goedgekeurde zooi erop :wink: Het valt inderdaad dus wel mee...
Het was afgelopen zondag weer fantastisch weer, mooie auto's op en naast de baan, en heerlijk 6 rondjes gereden. Was alweer een jaar geleden dus de eerste 3 rondjes gingen wat stroef, de laatste 3 waren weer op wat meer tempo en heerlijk zonder de motorrijders 8)
Met pinksteren ben ik er niet bij, maar ik ga dit jaar zeker nog weer een keer :idea:
Afbeelding
stef666

Bericht door stef666 »

@Paskal, dit heeft Mark in zijn Speedy gekregen tijdens zijn vakantie.

Afbeelding
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
Paskal
Actief lid
Contacteer:

Bericht door Paskal »

stef666 schreef:@Paskal, dit heeft Mark in zijn Speedy gekregen tijdens zijn vakantie.
Het is dat dat gele monster er naast staat anders zou je bijna denken dat het de uitrusting van een zwerver is met al die tasjes :P

Zal vanavond eens gaan passen, maar als ik bovenstaande zie moet dat wel gaan lukken lijkt me. De dag erna remblokken halen om die daarna te gaan vijlen :?
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Al een piekenbak-vijlenset gekocht Paskal? :wink:
Afbeelding
Paskal
Actief lid
Contacteer:

Bericht door Paskal »

Maik schreef:Al een piekenbak-vijlenset gekocht Paskal? :wink:
Was gisteren wel bij de Gamma voor wat batterijen (veel meer bouwmarkt-spul kun je niet meenemen ;) maar helaas daar geen vijlen in de piekenbak. Vanavond de Praxis en Karwei maar eens bezoeken wat weer een mooie aanleiding is om een blokje om te doen :)
linne150

Bericht door linne150 »

Maik schreef:Dat is inderdaad Markv :)

Piet, afgelopen dinsdag mocht ik gewoon mijn rondjes rijden, MET al mijn niet-TUV goedgekeurde zooi erop :wink: Het valt inderdaad dus wel mee...
Het was afgelopen zondag weer fantastisch weer, mooie auto's op en naast de baan, en heerlijk 6 rondjes gereden. Was alweer een jaar geleden dus de eerste 3 rondjes gingen wat stroef, de laatste 3 waren weer op wat meer tempo en heerlijk zonder de motorrijders 8)
Met pinksteren ben ik er niet bij, maar ik ga dit jaar zeker nog weer een keer :idea:
Het zijn vooral de snelle rijders waar men op let :!:
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

linne150 schreef:
Maik schreef:Dat is inderdaad Markv :)

Het zijn vooral de snelle rijders waar men op let :!:
Dat verklaart een hoop. Mij krijg je de ring niet op, maar vindt het altijd wel leuk om kijken.
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje

Bericht door SteV6 »

Paskal,

Ik sprak Marco V. gisteren. Hij vroeg zich af hoe ik wist dat jij een Speedster gekocht had :shock:

Na lang aandringen heb ik hem even aan het proefzitten gekregen in de mijne, maar rijden wilde hij niet ...

Dit weekend ben ik er niet, een weekendje later ben ik er wel (met driving-fun)

SteV6
S4 Avant
Paskal
Actief lid
Contacteer:

Bericht door Paskal »

SteV6 schreef:Paskal,

Ik sprak Marco V. gisteren. Hij vroeg zich af hoe ik wist dat jij een Speedster gekocht had :shock:

Na lang aandringen heb ik hem even aan het proefzitten gekregen in de mijne, maar rijden wilde hij niet ...

Dit weekend ben ik er niet, een weekendje later ben ik er wel (met driving-fun)

SteV6
Tja, klein wereldje hè dat zie je wel..... Heb hem vorig weekend bij de Ring nog gesproken. We hebben het toen nog gehad over een mogelijke opvolger voor mijn race-525 en kwamen toen beiden tot de conclusie dat het een lichte auto met beperkte runnigcosts moest worden. De Speedster voldoet daar wel aan :)

Weekend daarna ben ik er waarschijnlijk ook (niet met DF maar op eigen gelegenheid) dus wellicht tot ziens daar alhoewel die kans niet bijster groot is met die drukte.....
Plaats reactie