steenslagfolie achterscherm

Op zoek naar onderdelen.
Plaats reactie
Paskal
Actief lid
Contacteer:

steenslagfolie achterscherm

Bericht door Paskal »

Vraag me niet hoe het komt, maar aan de rechterzijde van mijn auto ontbreekt de steenslagfolie op het achterscherm. Op zich nu nog niet zo erg, maar tzt komen er andere velgen onder met bredere banden dus dan is het wel erg handig.

Iemand enig idee waar ik dit kan halen of wordt het gewoon de dealer?
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Gewoon weglaten, ik ga het er ook afhalen.
Het wordt alleen maar gelig (op een zilvere speedster) en de randen worden zwart van het vuil, en bij de speedsters waar het weggehaald is heb ik nog nooit steenslag gezien op dat deel...
Maar anders is de dealer altijd een punt waar je teveel geld kwijt kan, anders gewoon ergens standaard steenslagfolie op de kop tikken en knippen maar... :)
Afbeelding
Paskal
Actief lid
Contacteer:

Bericht door Paskal »

Vandaag weer een ronde of 10 op de Ring gereden en dus weer een km of 600 erbij gezet, maar weinig steenslag te zien.... ----> morgen gaat de andere kant er ook af :)
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje

Bericht door SteV6 »

Dus je hebt genoeg geduld gehad ... Ik ben na de lunch maar een rondje Eifel gaan doen op de weg naar huis.

Leuk om je even kort gesproken te hebben.

SteV6
S4 Avant
Racerke
Actief lid
Contacteer:

Bericht door Racerke »

Paskal schreef:Vandaag weer een ronde of 10 op de Ring gereden en dus weer een km of 600 erbij gezet, maar weinig steenslag te zien.... ----> morgen gaat de andere kant er ook af :)
Gaat dit er gemakkelijk af?
de mijn beginnen namelijk ook een beetje gelig te zien...
Voor de voorbumper is het ene must, volgende week komt er bij mij een nieuwe bumper op en dan ga ik toch eens horen voor zo'n folie vooraan (huidige is precies een maanlandschap, zoveel steenslag :? )

grtz
Paskal
Actief lid
Contacteer:

Bericht door Paskal »

Racerke schreef:
Paskal schreef:Vandaag weer een ronde of 10 op de Ring gereden en dus weer een km of 600 erbij gezet, maar weinig steenslag te zien.... ----> morgen gaat de andere kant er ook af :)
Gaat dit er gemakkelijk af?
Voor de voorbumper is het ene must, volgende week komt er bij mij een nieuwe bumper op en dan ga ik toch eens horen voor zo'n folie vooraan (huidige is precies een maanlandschap, zoveel steenslag :? )

grtz
Geen idee of dat er makkelijk af gaat want moet hem nog verwijderen.. Denk dat ik met een een föhn of wat warm water een heel eind ga komen. Voorbumper is inderdaad wel een aanrader, maar eerlijk gezegd geloof ik dat wel. Dan maar wat steenslag voorop....

Stefan, was inderdaad nog lekker rijden gisteren vanaf 15.00u. Leuk je toch ff gesproken te hebben :)
Paskal
Actief lid
Contacteer:

Bericht door Paskal »

Racerke schreef:Gaat dit er gemakkelijk af?
Ja dus :D

Gister de folie eraf gehaald en dat was in 5 minuutjes gebeurd. Het verwijderen van de lijm die overblijft was echter "wat" meer werk :evil: Bij gebrek aan een goede lijmverwijderaar in huize Paskal was er dus wat geduld voor nodig, maar uiteindelijk is het gelukt :)
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje

Bericht door SteV6 »

Meestal werkt Euro 95 benzine prima als oplosmiddel. Wel daarna even de lak in een goede waxlaag zetten.

SteV6
S4 Avant
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Klei gebruiken en niet de klei die je kunt krijgen bij de Speelgoed winkel.
Plaats reactie