steenslagfolie achterscherm
steenslagfolie achterscherm
Vraag me niet hoe het komt, maar aan de rechterzijde van mijn auto ontbreekt de steenslagfolie op het achterscherm. Op zich nu nog niet zo erg, maar tzt komen er andere velgen onder met bredere banden dus dan is het wel erg handig.
Iemand enig idee waar ik dit kan halen of wordt het gewoon de dealer?
Iemand enig idee waar ik dit kan halen of wordt het gewoon de dealer?
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Gewoon weglaten, ik ga het er ook afhalen.
Het wordt alleen maar gelig (op een zilvere speedster) en de randen worden zwart van het vuil, en bij de speedsters waar het weggehaald is heb ik nog nooit steenslag gezien op dat deel...
Maar anders is de dealer altijd een punt waar je teveel geld kwijt kan, anders gewoon ergens standaard steenslagfolie op de kop tikken en knippen maar...
Het wordt alleen maar gelig (op een zilvere speedster) en de randen worden zwart van het vuil, en bij de speedsters waar het weggehaald is heb ik nog nooit steenslag gezien op dat deel...
Maar anders is de dealer altijd een punt waar je teveel geld kwijt kan, anders gewoon ergens standaard steenslagfolie op de kop tikken en knippen maar...

- Racerke
- Actief lid
- Contacteer:
Gaat dit er gemakkelijk af?Paskal schreef:Vandaag weer een ronde of 10 op de Ring gereden en dus weer een km of 600 erbij gezet, maar weinig steenslag te zien.... ----> morgen gaat de andere kant er ook af
de mijn beginnen namelijk ook een beetje gelig te zien...
Voor de voorbumper is het ene must, volgende week komt er bij mij een nieuwe bumper op en dan ga ik toch eens horen voor zo'n folie vooraan (huidige is precies een maanlandschap, zoveel steenslag

grtz
Geen idee of dat er makkelijk af gaat want moet hem nog verwijderen.. Denk dat ik met een een föhn of wat warm water een heel eind ga komen. Voorbumper is inderdaad wel een aanrader, maar eerlijk gezegd geloof ik dat wel. Dan maar wat steenslag voorop....Racerke schreef:Gaat dit er gemakkelijk af?Paskal schreef:Vandaag weer een ronde of 10 op de Ring gereden en dus weer een km of 600 erbij gezet, maar weinig steenslag te zien.... ----> morgen gaat de andere kant er ook af
Voor de voorbumper is het ene must, volgende week komt er bij mij een nieuwe bumper op en dan ga ik toch eens horen voor zo'n folie vooraan (huidige is precies een maanlandschap, zoveel steenslag)
grtz
Stefan, was inderdaad nog lekker rijden gisteren vanaf 15.00u. Leuk je toch ff gesproken te hebben

Ja dusRacerke schreef:Gaat dit er gemakkelijk af?

Gister de folie eraf gehaald en dat was in 5 minuutjes gebeurd. Het verwijderen van de lijm die overblijft was echter "wat" meer werk