Stuur dichterbij

Vragen over bekleding, velgen e.d.
Plaats reactie
Hanm
Lid

Stuur dichterbij

Bericht door Hanm »

De eerste modificatie aan mijn Speedster zal waarschijnlijk het dichterbij brengen van het stuurwiel zijn, desnoods het plaatsen van een nieuw stuur zonder airbag.

Is daar ervaring mee hier op het forum? tips? do's en don't's?
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje

Bericht door SteV6 »

Ik rijd al weer langere tijd met een spacer achter het originele stuur. De dikte is 20 of 25 mm (weet ik niet zeker meer). Het kabeltje van de airbag is lang genoeg om niet in de problemen te komen.

De ring is gefreesd uit aluminium en geanodiseerd in de kleur van het chassis. En daardoor lijkt het of het origineel is. Zie de aluzilver kleurige ring achter het stuur.

Afbeelding

SteV6
S4 Avant
Hanm
Lid

Bericht door Hanm »

Zoiets zou werkelijk perfect zijn, is dit een kant-klaar product ergens te koop, of heb je het zelf gemaakt / laten maken? In dat geval: heb je wellicht tekeningen, en/of foto's van het losse onderdeel?
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Spiky
Actief lid

Bericht door Spiky »

Let wel op dat deze spacer van Moto-concept anders is dan die op de foto van Stephan. Sluit namelijk minder mooi aan.

Zoals van Stephan hebben wij ook en deze komt uit de shop van de Duitse Speedster Club. Nadeel hiervan is alleen dat deze niet altijd beschikbaar is. Geen idee of het op dit moment wel leverbaar is.

Spiky :alone:
Afbeelding
SteV6

Bericht door SteV6 »

Ik heb de mijne rechtstreeks van Egon (EGI nickname op het Duitse Forum) ...

En ik heb alleen onthouden dat het niet goedkoop was, maar omdat de uitvoering en pasvorm echt topkwaliteit is vind ik dat geen probleem.

SteV6
S4 Avant
Hanm
Lid

Bericht door Hanm »

Beste allemaal, via de hulp van SteV6 ben ik in contact gekomen met Egon van de duitse Speedsterclub.

Hij gaat over een week of 4 een kleine extra serie maken!! In principe 5 van 30mm en 10 van 20mm.

Hij vraagt of ik nog meer gegadigden weet, dus: interesse? PB me dan even en dan zal ik zijn gegevens doorgeven.

Er is dus keuze tussen 20 of 30 mm en dan kunnen ze onafgewerkt geleverd worden of in zwart of zilver "eloxiert". De prijs komt in de ordegrootte van 110 euro voor de onafgewerkte variant en 130 euro voor de afgewerkte.

Heb zelf voor de zwarte 30mm gekozen.

Nogmaals dank SteV6!
SteV6

Bericht door SteV6 »

Kleine moeite, groot plezier :lol:

Graag gedaan hoor.

SteV6
S4 Avant
Plaats reactie