lamp R valt 1x uit

Vragen over bekleding, velgen e.d.
Plaats reactie
wettewilly
Lid

lamp R valt 1x uit

Bericht door wettewilly »

Ik heb zonet mijn HID Xenon Kit gestoken ...

lampen branden maar toch geven ze 1 klein probleempje:

Bij een koude opstart van de lamp (motor laten draaien en vervolgens de lampen aandoen) gaat de lamp rechts na 10seconden uit. als ik dan gewoon even de verlichting uit/aan doe gaat die zonder problemen weer aan en blijft ze aan (momenteel toch).

Ik heb niets van zekeringen ed vervangen.
Ik las iets over een relais maar dit brengt niet veel opheldering wat die zou doen. ieman een idee of dit oplossing biedt.

weet iemand wat de oorzaak kan zijn van dit mankementje?

PS: als iemand uit belgie goede xenon kit zoekt: bij racing shop in woluwe heb ik een 5OOOk (jawel, 5000k) set gekocht voor € 159 en de kleur is exact hetzelfde als die van mijn buur die originele Xenons van Porsche op zijn 996 turbo... was het gokje waard, de kleur is 100% geloofwaardig.
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje

Bericht door SteV6 »

Meestal zit de oorzaak van dit soort aan/uit probleempjes in de ballast. Ik zou dus even contact opnemen met je leverancier.

SteV6
S4 Avant
wettewilly
Lid

Bericht door wettewilly »

vandaag de L stroomomvormbakje vervangen met het Rechtse en nog steeds viel de rechtse lamp uit na een tiental seconden.

probleem ligt dus niet aan de xenonlamp of de stroomomvormer.

nog iets opmerkelijks: als ik de lamp aanzet voor het starten van de auto en de motor start, valt ze niet uit! (maar dit is slecht voor de lamp ,dus liever oplossen)

probleem blijft dus: als de motor draait en ik mijn lampen aanzet, valt de rechtse 1e keer uit, even de lichten uit en aan ze valt niet meer uit...

Heb wel de indruk dat de rechtse minder stroom krijgt..
Plaats reactie