Nu is mijn speedy natuurlijk niet helemaal representatief meer (had "totall loss" frontschade...), maar ik had ook een voorklep waarvan de zijkanten maar niet deden wat ik wilde. Ondanks alle mogelijke afstellingen van de rubbertjes voor en achter en/of de clam.
Bij mij bleek dat de klep net de voorkant van de hoofdrem-cilinder raakte en daardoor op dat punt dus niet meer goed verder wilde zakken. Kon wel mijn klep iets anders gaan afstellen, maar dan vond ik de sluitlijnen te groot worden. Heb dus mijn hoofdremcilinder bevestiging iets gewijzigd... (En de steun ook maar gelijk bomvast geplakt aan de pedalbox gelijmd zodat hier nu helemaal geen flex meer in zit...

)
Mijn volgorde:
- eerst sluiting even van klep verwijderen (aftekenen waar ie zat!!)
- tip-rubbers beetje inschroeven en kijken of klep wel laag genoeg kan komen, daarna tiprubbers op goede hoogte afstellen
- sluiting monteren en "even" de juiste positie/spanning/hoogte afstellen...
Klep zit perfect en er klappert niets..
