De VX rijders organiseren en competitie voor Speedsters/VX op Nürburgring in het GT4 speel op de PS2

http://www.vx220.org.uk/forums/index.ph ... 9c0c24cdda
Groeten
Stephan
Je bedoelt waarschijnlijk "met links kan remmen en TEGELIJKERTIJD MET RECHTS gas kan geven"?markv schreef:Wat ik overigens wel heel gaaf vind is dat je nu ook goed met links kan remmen en gas kan geven. Helpt echt met auto's waarbij de motor achterin zit om de balans beter te krijgen (werkt iig prima met de pedaaltjes)
Mark
Hmm, heb niet beide pedalen met links geprobeerdMaik schreef:Je bedoelt waarschijnlijk "met links kan remmen en TEGELIJKERTIJD MET RECHTS gas kan geven"?markv schreef:Wat ik overigens wel heel gaaf vind is dat je nu ook goed met links kan remmen en gas kan geven. Helpt echt met auto's waarbij de motor achterin zit om de balans beter te krijgen (werkt iig prima met de pedaaltjes)
Mark![]()
Het ligt er net aan hoe de bocht is. Ik probeer veel te trailbraken, maar dan is het lastig de balans goed in de auto te houden. Dan kan beetje met gas spelen wel helpen.Neem je dan alleen de echt hoge snelheidsbochten met die techniek of alle bochten of ligt het er maar net aan?
Mja, dat heb ik direct allemaal uitgezet.. Vage electronica die aan je auto zit te knoeienSteV6 schreef:Ja, die staan standaard aan in Arcademode van GT4.
Voordat je begint met een time trial net na het kiezen van de auto kan je kiezen voor automaat / handschakelen, geen elektronica / tractiecontrole / tractiecontrole + stabiliteitscontrole, bandensoort.