Hallo allemaal,
Ik ben opzoek naar een mooie Speedster.
Ik heb er al een aantal in Nederland, Belgie en Duitsland bekeken maar het valt me op dat er veel "in lelijke staat" verkeren.
Mijn vraag: kan iemand mij vertellen hoe het zit met de dashboardnummers?
Ik kan een Speedster 2.2 uit 03-2005 kopen, het dashboardnummer is 2156 geloof ik, dit weet ik niet zeker meer. Is dit nummer niet te laag voor een 2005 Speedster als er 7000 zijn gemaakt?
Weet iemand een link waar ik de informatie terug kan vinden?
Alvast bedankt!
Jason
dashboardnummers?
- speedster2008
- Actief lid
dashboardnummers?
Laatst gewijzigd door speedster2008 op 27 sep 2008 7:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Hi Frank, welkom hier!
Waarschijnlijk bedoel je dat de speedster die je kan kopen in 2005 voor het eerst op naam is gezet? Dan kan het relatief lage dashboardnummer verklaren...
Wat bedoel je met "lelijke" gevallen? Voor de meeste bezitters is het niet alleen een poets object maar er wordt ook daadwerkelijk mee gereden (en dus gebruikssporen) maar er wordt ook aan opgeknapt! Wat houd je tegen om zelf dingen aan te pakken? Dat ik mijn speedster kocht was het interieur ook niet "je van het"... Instapsporen/verf eraf op onderste gedeelte dashboard (waar lichtschakelaars zitten en radio/verwarmingsknoppen) en op middenconsole... heel lelijk!
Kan je eenvoudig zelf loshalen, schuren en spuiten (die van mij is nu matzwart en eerlijk gezegd vind ik dat mooier dan het standaard zilverkleurige)!
Om maar een voorbeeldje te noemen!
Aankoopkeuring voor alle andere zaken is natuurlijk nooit weg....
Kijk eens rond op de site, staan genoeg (geslaagde) "projecten" op
Ook dingen waar je op moet letten...
succes
Waarschijnlijk bedoel je dat de speedster die je kan kopen in 2005 voor het eerst op naam is gezet? Dan kan het relatief lage dashboardnummer verklaren...
Wat bedoel je met "lelijke" gevallen? Voor de meeste bezitters is het niet alleen een poets object maar er wordt ook daadwerkelijk mee gereden (en dus gebruikssporen) maar er wordt ook aan opgeknapt! Wat houd je tegen om zelf dingen aan te pakken? Dat ik mijn speedster kocht was het interieur ook niet "je van het"... Instapsporen/verf eraf op onderste gedeelte dashboard (waar lichtschakelaars zitten en radio/verwarmingsknoppen) en op middenconsole... heel lelijk!

Aankoopkeuring voor alle andere zaken is natuurlijk nooit weg....
Kijk eens rond op de site, staan genoeg (geslaagde) "projecten" op

succes