Omdat ik nu toch wel binnenkort m'n nieuwe velgen verwacht en tzt een extra set van dezelfde wil hebben is het de vraag of er interesse is in m'n standaard velgen. 2 Voorvelgen en een achtervelg zijn zwart gepoedercoat. Eén achtervelg heb ik vandaag nieuw opgehaald vanwege een recall en is derhalve zilver.
Voorbanden zou ik niet meer willen meeverkopen vanwege de staat, achterbanden zijn geen probleem. Bij een leuk bod mogen ze uiteraard weg zodra ik m'n nieuwe velgen / banden heb. Evt losse verkoop zou ik geen bezwaar mee hebben als ik ze allemaal kwijt kan aan verschillende personen.
Laatst gewijzigd door allen op 03 okt 2008 9:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Peter, 1 velg is gloednieuw in de doos. De ander is volledig gepoedercoat in zwart. Dus afhankelijk van je bod, maakt het mij niet uit hoor. Verpats desnoods nog 1 voorwiel en dan houd ik er eentje over als reserve wiel. Je weet maar nooit wanneer dat van te pas komt. Vraag is iig eerder of het voor jouw interessant is als je weer een wiel moet poedercoaten
Ik wilde eigenlijk v/d kooi de nieuwe weer zwart laten maken om als winterset te dienen, maar haal daar wellicht liever gewoon weer een nieuwe 16 / 17 combinatie voor.
Velgen zijn binnen, dus ik laat de nieuwe achtervelg bij v/d Kooi poedercoaten. Daarna mogen ze per 4 zwarte velgen de deur uit. Lijkt me toch het beste omdat ik een tweede set velgen wil in 16 / 17.
Overige wielen zijn in maart gepoedercoat en ik breng 2 achtervelgen weg zodat ze de kleur kunnen exact kunnen matchen voor de nieuwe velg.
Vaste prijs 400 euro waarvan 1 achtervelg compleet nieuw. Achterbanden zijn een paar maanden oud en hebben nog 5,5 mm profiel. Voorbanden dienen imho vervangen te worden.