Aangereden javascript:emoticon(':cry:')
Aangereden javascript:emoticon(':cry:')
Op zaterdagavond had ik een afspraak in Antwerpen om met vrienden wat te gaan stappen.
In de Karnotstraat sta ik stil voor het rode licht.En Plots ......KNAL !!!!!
2 negerinnekes met een klein Japanees autotje die wat onoplettend in de auto zaten te giechelen.
Resultaat: achterbumper gescheurd,uitlaat opgeschoven,zwarte kleine rooster gescheurd,ik kan ook zien dat de isolatie van de uitlaat is opgeschoven.
Kortom,goed wat schade.
De 2 negerinnekes vonden natuurlijk dat er niks aan was.En dat,dat allemaal simpel kon gemaakt worden.Ik vroeg nog of ze garagist waren?Maar helaas neen dat waren ze niet.
De Politie is opgebeld geweest.Die hebben gezegd dat ze kwamen maar helaas zijn die niet komen opdagen.
Ik heb ze dan mooi een aanrijdingsformulier laten invullen en alles goed nagekeken.( Je weet maar nooit )
Enkele foto's heb ik ook genomen.
Dat wordt maandag naar de verzekering......En de garage.
Ik wil dit allemaal terug origineel hebben....
Groeten,
In de Karnotstraat sta ik stil voor het rode licht.En Plots ......KNAL !!!!!
2 negerinnekes met een klein Japanees autotje die wat onoplettend in de auto zaten te giechelen.
Resultaat: achterbumper gescheurd,uitlaat opgeschoven,zwarte kleine rooster gescheurd,ik kan ook zien dat de isolatie van de uitlaat is opgeschoven.
Kortom,goed wat schade.
De 2 negerinnekes vonden natuurlijk dat er niks aan was.En dat,dat allemaal simpel kon gemaakt worden.Ik vroeg nog of ze garagist waren?Maar helaas neen dat waren ze niet.
De Politie is opgebeld geweest.Die hebben gezegd dat ze kwamen maar helaas zijn die niet komen opdagen.
Ik heb ze dan mooi een aanrijdingsformulier laten invullen en alles goed nagekeken.( Je weet maar nooit )
Enkele foto's heb ik ook genomen.
Dat wordt maandag naar de verzekering......En de garage.
Ik wil dit allemaal terug origineel hebben....
Groeten,
- Bijlagen
-
- DSC00127.JPG (113.18 KiB) 2428 keer bekeken
-
- DSC00130.JPG (144.45 KiB) 2421 keer bekeken
-
- DSC00129.JPG (130.46 KiB) 2423 keer bekeken
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- hellspeedster
- Actief lid
Het is maar te hopen dat die negerinnekes gedekt zijn met hun verzekering , anders kunt ge fluiten achter uw vergoeding
Hier in Antwerpen kan tegenwoordig alles(vooral als het niet toegelaten is).
Het stadscentrum zou ik in de toekomst mijden met een wagen zoals een Speedster,je krijgt al schrik als je hem ergens moet parkeren en achterlaten,je weet nooit of je hem ongeschonden terugvind.

Hier in Antwerpen kan tegenwoordig alles(vooral als het niet toegelaten is).
Het stadscentrum zou ik in de toekomst mijden met een wagen zoals een Speedster,je krijgt al schrik als je hem ergens moet parkeren en achterlaten,je weet nooit of je hem ongeschonden terugvind.
EX-2.2 rijder nr : 945
EX-Turbo-rijder nr: 4440
EX-Turbo-rijder nr: 4440
- Racerke
- Actief lid
- Contacteer:
Da's kl*te...
Tegenwoordig ga ik ook nimeer met de Speedster naar Antwerpen centrum, veel te druk. Hopelijk wordt alles snel terug goed hersteld he en probeer de orginele onderdelen die ze herstellen mee te vragen kun je altijd de uitlaat ofzo proberen te herstellen of modjes op proberen uit te voeren
Tegenwoordig ga ik ook nimeer met de Speedster naar Antwerpen centrum, veel te druk. Hopelijk wordt alles snel terug goed hersteld he en probeer de orginele onderdelen die ze herstellen mee te vragen kun je altijd de uitlaat ofzo proberen te herstellen of modjes op proberen uit te voeren

SPEEDSTER TE KOOP --> Check Out My Site: http://www.opelspeedster.be
Ja jongens hier ben ik met de uitslag.
De expert van de tegenpartij is geweest.En het( was een goeie eerlijke vent!
Ik krijg een helemaal nieuwe achterkant.Waarde onbespoten of behandeld
3000 euro
Het Milltek uitlaat systeem,en dat is helemaal alles,waarde 1900 euro.
Daar komen nog werkuren bij.Heel het zaakje zal de verzekering 7500 euro kosten.
En dan te bedenken dat die negerinnetjes vonden dat er nikske aan was
Never touch a speedsters ass
De expert van de tegenpartij is geweest.En het( was een goeie eerlijke vent!
Ik krijg een helemaal nieuwe achterkant.Waarde onbespoten of behandeld
3000 euro
Het Milltek uitlaat systeem,en dat is helemaal alles,waarde 1900 euro.
Daar komen nog werkuren bij.Heel het zaakje zal de verzekering 7500 euro kosten.
En dan te bedenken dat die negerinnetjes vonden dat er nikske aan was

Never touch a speedsters ass