Voor ieder die er morgen is, later!!! Wordt een leuk dagje. Stefan, je bent wellicht net op tijd om een mooie gele 911 eraf gestuurd te zien worden wegens geluidsoverschrijding.

Is het nou NET zo mooi,of NIET zo mooi?????allen schreef:Vind hem net zo mooi als een 1 serie Chris!!! Maar als jij er happy mee bent dan![]()
Voor ieder die er morgen is, later!!! Wordt een leuk dagje. Stefan, je bent wellicht net op tijd om een mooie gele 911 eraf gestuurd te zien worden wegens geluidsoverschrijding.
Maar aangezien ik vader wordtallen schreef:Als je het dan toch serieus wilt weten... Net zo mooi, of net zo lelijk is hetzelfde.
Ik ben geen fan van bmw's, noch van seats. Eerstgenoemde rijdt alleen lekker, heeft rwd en voelt degelijk aan. Dat is de enige reden dat ik ze heb. In jouw geval had ik eerder een Seat met instapmotor genomen en het overige geld in een Elise / Speedster gestopt. Dan kon Pa Linne vol trots melden dat z'n zoon tijdens een trackday rondjes om hem reed met de helft van het vermogen! Nu weten we nog niet wie de snellere is van jullie twee.![]()
Liever een eerlijk mens dan een schijnheilig mens, of niet?!
Ik meen mij te herinneren van ongeveer een jaar geleden, dat je rood helemaal het einde vond....